13 grudnia 2013 r. pierwszych gości przyjął położony w samym centrum Piotrkowa Trybunalskiego Best Western Hotel Trybunalski. Oferta obiektu jest skierowana głównie do klientów biznesowych, dla których przygotowane zostało zaplecze konferencyjne.

Hotel konferencyjny w Piotrkowie Trybunalskim to kolejny obiekt pod marką Best Western w województwie łódzkim. Dostosowanie obiektu do standardów sieci wiązało się z modernizacją, której wartość wyniosła 4 mln złotych.

Trzy sale konferencyjne na różnorodne spotkania

Best Western Hotel Trybunalski posiada trzy klimatyzowane sale konferencyjne o powierzchni 72, 48 i 18 mkw. Dwie z nich przewidziane są dla 60 i 50 osób, a sala VIP jest w stanie pomieścić 15 osób. Pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego i są wyposażone w profesjonalny sprzęt multimedialny: flipchart, ekran, projektor multimedialny, nagłośnienie oraz bezprzewodowy dostęp do internetu. W salach mogą odbywac się rozmowy kwalifikacyjne, spotkania biznesowe, szkolenia i konferencje. Personel hotelu oferuje swoją pomoc w organizacji spotkań oraz dba o właściwą obsługę przerw kawowych.

Hotel nie tylko dla biznesmenów

Best Western Hotel Trybunalski dysponuje 55 pokojami dla gości, w tym 2 apartamentami, wyposażonymi w wanny z hydromasażem. Obiekt posiada też bezpłatny, monitorowany parking. - Rynek hotelarski w województwie łódzkim jest bardzo konkurencyjny, dlatego dołączenie do rozpoznawanej na całym świecie marki Best Western to dla nas duże wsparcie - mówi Radosław Groblewski, dyrektor Best Western Hotel Trybunalski. - Rok 2013 był dla Best Western niezwykle pracowity. Cieszymy się, że udaje się go zakończyć aktywowaniem kolejnego obiektu. Naszą ambicją jest stworzenie sieci o zasięgu ogólnopolskim i obiekty w takich miastach jak Piotrków mają duże znaczenie w realizacji tego planu - dodaje Gheorghe Marian Cristescu, dyrektor sprzedaży Best Western na Polskę.