Na początku maja br. do polskiego oddziału Best Western dołączyła Lilianna Dorotkiewicz, która zajęła stanowisko managera ds. e-marketingu.

Nowa manager ds. e-marketingu sieci Best Western to specjalistka w branży hotelarskiej z 25-letnim stażem. Lilianna Dorotkiewicz zaczęła swą karierę w 1989 r., a rozwijała ją pracując m.in. dla Accorhotels czy Louvre Hotels Group. Jej specjalizacja to przede wszystkim zarządzanie i optymalizacja rezerwacji oraz przychodów, a także działania z zakresu komunikacji internetowej. Lilianna Dorotkiewicz od maja br. zajmuje stanowisko managera ds. e-marketingu w sieci Best Western, a do jej zadań należy m.in. zarządzanie przychodami hoteli, umacnianie marki oraz dystrybucja i sprzedaż poprzez kanały online, a także optymalizacja systemu rezerwacji.

- Współpraca z tak doświadczoną specjalistką to dla Best Western szansa, by zrobić kolejny krok naprzód. Jestem przekonany, że jej doskonała znajomość rynku turystycznego i rozwinięte umiejętności pozwolą nam na uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu w Polsce i zaowocują silnym wzmocnieniem naszego portfolio – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Best Western to sieć, którą tworzy ponad 4 000 hoteli w krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: Best Western Plus, Best Western oraz Best Western Premier. W Polsce funkcjonują 23 hotele tej sieci. Każdy z nich obok zaplecza noclegowego, dysponuje znaczącym zapleczem konferencyjnym.