Nowym dyrektorem sprzedaży francuskiej grupy hotelowej Louvre Hotels Group, właściciela takich marek jak m.in.: Campanile, Golden Tulip, czy Premier Classe, został Tomasz Szyszka.

Jego głównym zadaniem będzie kształtowanie polityki sprzedaży marek ekonomicznych obecnych w portfolio Louvre Hotels Group – Campanile, Golden Tulip i Premiere Classe w Polsce i na Litwie. Dodatkowo zajmie się on koordynowaniem działań marketingowych i wizerunkowych związanych z wprowadzaniem nowej strategii rozwoju grupy hotelowej w Europie Środkowo-Wschodniej. - W Polsce marki budżetowe, ekonomiczne mają ogromny potencjał, dlatego naszym głównym celem będzie wzmocnienie ich pozycji na rynku i dotarcie do nowych klientów z atrakcyjną ofertą – powiedział nowy dyrektor. – Chcielibyśmy, aby nasi klienci wiedzieli, że w Campanile będą mogli przenocować w dobrym, niedrogim hotelu w centrum miasta, w Golden Tulip spędzą rodzinne wakacje, a w Premiere Classe skorzystają z wygodnego i schludnego pokoju za niewielkie pieniądze – dodał Tomasz Szyszka. Nowy dyrektor sprzedaży związany jest z branżą hotelową od ponad 14 lat. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak: Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group, Intercontinental Warszawa oraz Sheraton Sopot Conference Centre SPA, w którym pełnił rolę Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Szyszka jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu.