Znajdujący się przy terminalu Lotniska Chopina w Warszawie czterogwiazdkowy obiekt został uznany przez gości za najlepszy hotel sieci Marriott w Europie.

Obiekt przewodzi w rankingu 45 hoteli Marriott nieprzerwanie od lipca 2012 r. Zestawienie publikowane jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu. - W ankiecie zawartych jest szereg szczegółowych pytań dotyczących opinii na temat każdego punktu i usługi hotelu, począwszy od obsługi podczas zameldowania, po oceny czystości pokoju, obsługi w poszczególnych punktach gastronomicznych, wyposażenia pokoju, itp. Każde pytanie jest oceniane przez gościa punktami. Te pojedyncze oceny dają finalną ocenę „ overall satisfaction” – tłumaczy Lidia Dmowska, PR manager hotelu. Jak się okazuje, obchodzący w tym roku dziesięciolecie istnienia hotel jest również ceniony za poziom obsługi w recepcji i udogodnienia dla podróżujących służbowo. - Ten wspaniały wynik osiągnięty został ogromnym zaangażowaniem naszej kadry. Nasi pracownicy lubią swoją pracę i stale podnoszą kwalifikacje zawodowe. Goście to czują i doceniają – wyjaśnia Aneta Stępkowska, dyrektor hotelu. Courtyard by Marriott Warsaw Airport jest hotelem zaprojektowanym dla ceniących czas biznesmenów podróżujących służbowo oraz turystów. Jednym z atutów obiektu jest rozbudowane zaplecze konferencyjne w postaci 15 sal konferencyjnych o powierzchni od 20 mkw do 433 mkw. (ich łączna powierzchnia to 950 mkw.). W klimatyzowanych pomieszczeniach, które posiadają dostęp do światła dziennego, mogą być organizowane konferencje, szkolenia, imprezy firmowe, bankiety z udziałem od 8 do 450 osób, a także przyjęcia okolicznościowych dla 250 osób. Największa sala - Sala Balowa - mieści do 450 osób w układzie teatralnym, a znajdujące się przed nią lobby i foyer mogą być wykorzystane jako powierzchnia targowa i wystawiennicza. Z kolei dwie sale typu VIP boardroom (Sopot III i Sopot IV) posiadają dodatkową przestrzeń klubowo-lunchową oraz panoramiczny widok na płytę lotniska. Wszystkie pomieszczenia konferencyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt oraz bezprzewodowy i przewodowy dostęp do internetu. Przy organizacji wydarzeń hotel zapewnia pomoc indywidualnego doradcy oraz zapewnia menu konferencyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Do dyspozycji uczestników odbywających się w hotelu konferencji pozostają specjalizująca się w daniach kuchni polskiej i międzynarodowej Restauracja Brasserie oraz Lobby Bar oraz Cyber Café. Na sześciu piętrach hotelu mieści się 236 pokoi dla gości, w tym 2 apartamenty - wszystkie wyposażone w szybki internet przewodowy oraz bezprzewodowy,.Część pokoi przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych. W wolnej chwili goście hotelu mogą zrelaksować się w klubie fitness z panoramicznym widokiem na lotnisko, który dostępny jest bezpłatnie 24 godziny na dobę. Hotel prowadzi politykę całkowitego zakazu palenia papierosów na terenie hotelu, zarówno w pokojach gościnnych, jak i w przestrzeniach ogólnodostępnych. Dodatkowe informacje na temat oferty konferencyjnej obiektu są można uzyskać po przesłaniu e-maila na adres wcy@courtyard.com.pl oraz pod numerem telefonu 22 650 01 22. Źródło: Marriott