Otwarty 22 maja 2014 roku DoubleTree by Hilton Hotel Conference Centre Warsaw oddaje do dyspozycji organizatorów spotkań aż 20 sal konferencyjnych i salę balową mogącą pomieścić nawet 2 tysiące osób.

Jak informują przedstawiciele sieci Hilton, czterogwiazdkowy obiekt w warszawskiej dzielnicy Wawer to pierwsze w Polsce tak unikalne połączenie części hotelowej, przestrzeni konferencyjnej, strefy spa i części gastronomicznej. - Ten hotel to znakomity przykład najwyższej klasy obiektu pod szyldem DoubleTree i najnowsza lokalizacja  w naszym portfolio, które liczy już ponad 70 hoteli w Europie - mówi John Greenleaf, Dyrektor Globalny sieci DoubleTree by Hilton.

Doubletree by Hilton Warsaw Conference Centre sale konferencyjne

Natomiast Simon Vincent, przewodniczący Hilton Worldwide w Europie Środkowo-Wschodniej przyznaje, że w ostatnich latach atrakcyjność Polski dla inwestycji biznesowych znacznie wzrosła. -  DoubleTree by Hilton Hotel Conference Centre Warsaw jest odpowiedzią na rosnący popyt w stolicy i regionie centralnej Polski. Obiekt jest doskonałym przykładem najwyższej jakości usług pod nazwą DoubleTree - zapewnia.

20 sal konferencyjnych w jednym obiekcie w Warszawie

Jednym z atutów DoubleTree by Hilton Hotel Conference Centre Warsaw jest jego przestrzeń konferencyjna - jedna z największych w tego typu hotelach w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorzy spotkań mają do dyspozycji aż 20 sal konferencyjnych. W obiekcie mieści się również Sala Balowa o powierzchni 2 tys. mkw., która jest w stanie pomieścić do 2 tys. gości.

W hotelowej strefie spa wellness znalazło się 18 gabinetów zabiegowych, siłownia, studio cardio Fitness by Precor oraz jedyny w Warszawie basen z nisko zasoloną wodą. Z oferty placówki mogą korzystać nie tylko hotelowi goście, lecz również uczestnicy odbywających się w nim konferencji oraz osoby z zewnątrz. Na zaplecze noclegowe obiektu składa się 360 pokoi dla gości. Zostały one wyposażone w zestawy do parzenia kawy i herbaty, materace SweetDreams i łazienkowe miniprodukty Crabtree Evelyn. Ponadto każdy, kto zatrzyma się w hotelu, otrzyma od jego pracowników ciepłe czekoladowe ciasteczko - znak rozpoznawczy sieci od ponad 25 lat.