Łódzki hotel DoubleTree by Hilton zajął drugie miejsce w światowym rankingu sieci, wyprzedzając tym samym 80 hoteli tej marki zlokalizowanych w Europie, Afryce, Azji i Australii.

DoubleTree by Hilton Łódź zajął drugie miejsce w sondażu SALT (Service and Loyalty Tracking), który jest ciągłym badaniem satysfakcji klientów hoteli sieci. Codziennie zewnętrzna firma badawcza gromadzi opinie hotelowych gości. Zgodnie z przyjętą metodologią badań, klienci każdego z biorących udział w sondażu hoteli oceniają jakość usług oferowanych przez dany obiekt. Respondenci przyznają punkty w pięciu różnych kategoriach, opiniując m.in. czystość hotelowych pokoi i łazienek, jakość posiłków, uczynność i życzliwość personelu czy realizację standardów przyjętych przez markę.

- Drugie miejsce w rankingu to potwierdzenie jakości naszej oferty, która została doceniona już na starcie w wewnętrznym audycie marki, kiedy to zostaliśmy uznani za najlepszy hotel pośród 45 operujących obiektów naszej sieci w Europie - mówi Sławomir Nowak, Dyrektor Generalny hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. - Wysokie oceny naszych gości dodatkowo poświadczają realizację usług na najwyższym poziomie. To dla nas duża satysfakcja – dodaje. 

Centrum konferencyjne w dawnej Filmówce

Jednym z atutów hotelu DoubleTree by Hilton Łódź jest jego centrum konferencyjne, na które składa się osiem nowoczesnych sal, sala balowa oraz boardroom. Razem z przylegającymi halami kongresowymi i Kinem 3D Wytwórnia - tworzy przestrzeń konferencyjno-wystawienniczą o powierzchni 4,5 tys. mkw. Do dyspozycji uczestników odbywających się w obiekcie wydarzeń pozostają również: 200 pokoi, apartament prezydencki, Restauracja Four Colors oraz Strefa Spa Health Club.