W nowym łódzkim hotelu znajdzie się 9 sal konferencyjnych mogących pomieścić ponad tysiąc osób. Aktualnie w obiekcie trwa kompletowanie zespołów odpowiedzialnych za konferencje, sprzedaż, recepcję oraz gastronomię.

Od 1 września 2012 r. w łodzkim hotelu funkcję Dyrektora Generalnego pełni Sławomir Nowak, który wcześniej jkierował hotelem Mercure Unia Lublin. Przez 15 lat związany był z marką Marriott, czego ukoronowaniem było objęcie funkcji Dyrektora Generalnego w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Następnie zajmował to stanowisko w Ibisie Warszawa Stare Miasto i Sofitelu Wrocław Stare Miasto. Również z początkiem września 2012 r. do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź, jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu doączyła Agata Latańska, która wześniej zajmowała analogiczne stanowisko w Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Latańska z branżą hotelarską związana jest od 2006 roku, a za sprzedaż odpowiedzialna była również w Hotelu Radisson Blu Centrum Warszawa, Grupie Hotelowej Orbis/Accor i Hotelu Mercure Panorama. W czterogwiazdkowym hotelu DoubleTree by Hilton znajdzie się 9 sal konferencyjnych na ponad 1 tys. osób oraz sala balowa na około 300 osób. Zaplecze konferencyjne z salą kinową na 160 osób zostanie połączone z dawnymi halami Wytwórni Filmów Fabularnych, gdzie obecnie mieści się klub Wytwórnia. Dzięki dodatkowym przestrzeniom powierzchnia wystawiennicza hotelu zyska dodatkowe 7,6 tys. mkw. W hotelu pojawią się także mogąca pomieścić ok. 290 gości Restauracja Four Colors, Golden Bar, basen z widokiem na park, centrum fitness, strefa spa oraz parking. Na zaplecze noclegowe obiektu złożą się 193 pokoje, w tym 100-metrowy apartament prezydencki. Otwarcie obiektu ma nastąpić wiosną 2013 r.  

źródło: www.bizneshub.com.pl