Konferencje.pl - tysi─ůce miejsc na konferencje. Zero k┼éopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zle─ç nam wybór idealnej sali konferencyjnej spo┼Ťród ponad 4000 hoteli, o┼Ťrodków, pa┼éaców a tak┼╝e teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wy┼Ťlij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpo┼Ťrednio na swój adres e-mail.

EXPO XXI Warszawa

Pr─ůdzy┼äskiego 12/14, 01-222 Warszawa
www.expoxxi.pl

Kontakt do obiektu

Poka┼╝ telefony

Podstawowe parametry

konferencja 5000 os.
bankiet 2500 os.
nocleg 0 os.
Widok

ÔÇ×S┼éuchaj klienta i nie podkre┼Ťlaj swojej wyj─ůtkowo┼ŤciÔÇŁ ÔÇô po spotkaniu z Paulem Kennedy'm

Data aktualno┼Ťci: 01-12-2015

  • ÔÇ×S┼éuchaj klienta i nie podkre┼Ťlaj swojej wyj─ůtkowo┼ŤciÔÇŁ ÔÇô po spotkaniu z Paulem Kennedy'm - EXPO XXI Warszawa

    Jak zachowywa─ç si─Ö podczas bran┼╝owych targów? W jaki sposób pozyskiwa─ç du┼╝e wydarzenia dla miast i obiektów podczas takich spotka┼ä jak IMEX? Przydatn─ů wiedz─ů na ten temat podzieli┼é si─Ö podczas wyk┼éadu w Warszawie ekspert i autorytet bran┼╝y MICE – Paul Kennedy.

     

    Spotkanie z w┼éa┼Ťcicielem firmy doradczej Kennedy Integrated Solutions i specjalist─ů w dziedzinie organizacji targów Paulem Kennedy'm odby┼éo si─Ö 28 pa┼║dziernika 2015 w EXPO XXI. Inicjatorem i organizatorem spotkania pt. “Making trade shows and live marketing event pay!” by┼éo Warsaw Convention Bureau wraz z gospodarzem i jednocze┼Ťnie strategicznym partnerem projektu - warszawskim EXPO.


    Go┼Ť─ç specjalny jest jedn─ů z czo┼éowych postaci przemys┼éu spotka┼ä w Wielkiej Brytanii. Wspó┼épracuje z lokalnymi organizacjami wspieraj─ůcymi rozwój turystyki biznesowej m.in. MPI, UNWTO, Vilnius Convention Bureau, Visit Denmark, Slovenia i Sicilia Convention Bureaux, The Meetings Show, Convene i in. Jest równie┼╝ doradc─ů Warsaw Convention Bureau.

     

    Wyk┼éad nie by┼é jedynie przekazaniem suchej wiedzy teoretycznej, a ciekaw─ů interaktywn─ů form─ů spotkania, dzi─Öki któremu z pewno┼Ťci─ů znacznie wi─Öcej praktycznej wiedzy pozosta┼éo w g┼éowach uczestników. Ekspert opowiedzia┼é o kulisach przygotowywania du┼╝ych, mi─Ödzynarodowych wydarze┼ä i dobrych praktykach stosowanych w ró┼╝nych cz─Ö┼Ťciach ┼Ťwiata. Podkre┼Ťli┼é znaczenie relacji mi─Ödzyludzkich, które - pomimo rozwoju technologii - opieraj─ů si─Ö wci─ů┼╝ na bliskim i serdecznym kontakcie bezpo┼Ťrednim. Dla przedstawicieli obiektów konferencyjnych z pewno┼Ťci─ů cenna by┼éa wiedza na temat prowadzenia rozmów biznesowych na targach typu IMEX, gdzie maj─ů oni szans─Ö pozyska─ç du┼╝e, presti┼╝owe wydarzenia.

     

    Paul Kennedy zwróci┼é te┼╝ uwag─Ö na podstawowe b┼é─Ödy, które pope┼éniaj─ů partnerzy rozmów tego typu, a w┼Ťród nich, na kardynalny – nie s┼éuchanie potrzeb potencjalnego klienta. Ciekawym spostrze┼╝eniem by┼éo te┼╝ stwierdzenie, ┼╝e nie nale┼╝y podkre┼Ťla─ç wyj─ůtkowo┼Ťci swojego obiektu czy destynacji, co tak naprawd─Ö zamiast zach─Öca─ç – odstr─Öcza klientów. Wa┼╝na jest natomiast zdolno┼Ť─ç s┼éuchania i odpowiadania na potrzeby, elastyczno┼Ť─ç i innowacyjno┼Ť─ç, a tak┼╝e wcze┼Ťniejsze zapoznanie si─Ö z potencjalnym rozmówc─ů. Te wszystkie porady u┼éatwiaj─ů nie tylko nawi─ůzanie relacji biznesowej, ale mog─ů si─Ö przyczyni─ç do sukcesu i zyskania cennego klienta czy zleceniodawcy.


    W twórczych zaj─Öciach w podgrupach wzi─Öli udzia┼é przedstawiciele obiektów konferencyjnych i kongresowych, firm eventowych i incentive, PCO, DMC, studenci i dziennikarze mediów bran┼╝owych.

     

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: