Znany warszawski obiekt eventowy ma nową nazwę, logo oraz identyfikację wizualną. Zmiany w strategii EXPO XXI Warszawa weszły w życie w listopadzie br. i są wynikiem nowego kierunku specjalizacji obiektu - z targowej na multivenue.

W tym roku zmienia się logo oraz nazwa obiektu, natomiast w przyszłym budynki EXPO XXI Warszawa zyskają nowy wystrój oraz zostaną inaczej oznakowane. Strategia zmian to wynik współpracy EXPO XXI Warszawa z agencją TBWA PR. Nowe logo zaprojektował Szymon Parafiniak

– Motywatorem do wprowadzenia nowej strategii i zmian w identyfikacji wizualnej była naturalna ewolucja obiektu z miejsca o przeznaczeniu przede wszystkim targowo-kongresowym na multivenue. Od dłuższego czasu, właściwie od momentu wybudowania Hali nr 4, przygotowywaliśmy wnętrza i infrastrukturę do obsługi różnego typu wydarzeń - koncertów, kongresów, wystaw, gali czy wieczornych eventów – komentuje Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa.

Konferencje i eventy w EXPO XXI Warszawa

EXPO XXI jest jednym z największych i najbardziej popularnych centrów konferencyjnych w regionie. Obecnie obiekt dysponuje powierzchnią 20000 mkw., z czego 13500 mkw. powierzchni to cztery hale, 1500 mkw. podzielonych jest na dziesięć sal konferencyjnych oraz pomieszczeń przystosowanych do rozmów organizatorów spotkań z klientami, a pozostałe 5000 mkw. to teren ekspozycji zewnętrznej z parkingiem mieszczącym 1500 aut.