Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Golden Floor

Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
http://www.warszawa.goldenfloor.pl/

Kontakt do obiektu

Zuzanna Tkaczyk General Manager (22) ...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 150 os.
bankiet 130 os.
nocleg 0 os.
Widok

Byliśmy, widzieliśmy: Konferencje w warszawskim wieżowcu, czyli Golden Floor

Data aktualności: 16-03-2015

  • Byliśmy, widzieliśmy: Konferencje w warszawskim wieżowcu, czyli Golden Floor - Golden Floor

    Kolejny obiekt, który odwiedziliśmy w ramach cyklu "Byliśmy, widzieliśmy", to tym razem nie hotel, a centrum konferencyjne Golden Floor w warszawskim wieżowcu Millennium Plaza. Golden Floor oferuje aż 24 sale konferencyjne w ścisłym centrum Warszawy. 

     

    Lokalizacja:

    Budynek Millennium Plaza położony jest w samym centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich 123a tuż obok Placu Zawiszy, skąd ulicą Raszyńską i dalej al. Żwirki i Wigury dotrzemy prosto na Lotnisko Chopina. Po przeciwnej stronie ulicy znajduje się stacja kolejowa Warszawa Ochota. Do stacji Warszawa Centralna jest ok. 1 km, a do drugiej linii metra przy rondzie Daszyńskiego - 850 m. Przed budynkiem znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe, z których dojedziemy w każde miejsce Warszawy. Ważna informacja dla zmotoryzowanych – Millennium Plaza znajduje się w strefie płatnego parkowania, ale oferuje  2 garaże podziemne na 249 samochodów łącznie (wjazd od ul. Nowogrodzkiej; ok. 4 zł/h) oraz parking naziemny z 290 miejscami (pomiędzy ul. Grójecką a Al. Jerozolimskimi; ok. 3 zł/h). Obok centrum znajduje się kilka restauracji i hotele w kilku standardach: Sobieski (zobacz obiekt), Campanile (zobacz obiekt), Golden Tulip (zobacz obiekt) i Premier Classe, co stwarza dobre zaplecze noclegowe dla osób planujących zorganizować szkolenie czy konferencję w Golden Floor. Dla okolicznych hoteli Golden Floor stanowić zaś może ciekawe poszerzenie powierzchni konferencyjnej.

     

     

    Golden Floor sale konferencyjne Warszawa

    Wygląd:

    Opisując centrum konferencyjne w wieżowcu, nie można nie wspomnieć o samym budynku. Design biurowca z lat 90-tych XX w., autorstwa kontrowersyjnego tureckiego biznesmena i architekta Vahapa Toya (który ma na koncie również projekt centrum handlowe Blue City i plan zbudowania drugiego Las Vegas w Białej Podlaskiej), budzi wciąż kontrowersje wśród warszawiaków z powodu kształtu i koloru elewacji. Kilka lat temu planowano modernizację elewacji, ale ostatecznie do tego nie doszło. Dokonano za to modernizacji infrastruktury wewnętrznej – wyposażając budynek w nowoczesny system klimatyzacyjny. Naszym zdaniem budynek nie wygląda dużo gorzej od innych warszawskich wysokościowców, choć nie wyróżnia się też niczym na plus.

    Po wejściu do biurowca znajdujemy się niespodziewanie... w galerii handlowej, która, jak się okazuje, zajmuje pierwsze sześć pięter. Wzrok przykuwają bogato zdobione fontanny i windy, choć nimi jednak nie dojedziemy do Golden Floor. Windy prowadzące do centrum konferencyjnego znajdują się w głębi, na lewo od wejścia.

    Centrum Golden Floor zajmuje większość 26. piętra budynku i niemal bliźniacze pod względem układu piętro 15. Po dotarciu na 26. piętro konferencyjne wrażenia są bardzo pozytywne, urządzono je w stylu prawniczo-gabinetowym, a ciepłe oświetlenie i użyte w wystroju ciemne drewno stwarzają poczucie przytulności i miłej atmosfery. Centrum urządzono gustownie, a ciepłe oświetlenie i użyte w wystroju ciemne drewno stwarzają poczucie przytulności i miłej atmosfery.  Nieco bardziej minimalistycznie i biurowo, choć też schludnie, wygląda piętro 15.

     

    Sale konferencyjne:

    Na dwudziestym szóstym piętrze Golden Floor znajduje się 10 sal konferencyjnych, z których tyko jedna - pomocnicza - nie ma okna. Największa sala na tym piętrze pomieści 120 osób w układzie teatralnym i wyróżnia się wspaniałym, malowniczym widokiem na centrum Warszawy. W pozostałych można organizować szkolenia od 30 do 60 osób. Osiem sal łączy jedno, duże foyer, w którym znajduje się szatnia, recepcja i miejsca na przerwy kawowe. Dwie pozostałe sale znajdują się na końcu głównego korytarza.

    Na piętnastym piętrze układ rozmieszczenia pomieszczeń jest podobny, z tym, że powierzchnia konferencyjna jest tam znacznie większa. W części A mamy do dyspozycji 9 sal. W dodatkowej części B (5 sal) mamy mały hall z recepcją, co pozwala oddzielić swoich gości od innych, uczestniczących w innych konferencjach w tym samym czasie.

     Największa sala na 15. piętrze mieści 150 osób w ustawieniu teatralnym.

    Niestety, podczas wizyty nie udało nam się zobaczyć większości sal. Obiekt okazał się tak popularny, że większość sal była zajęta i trwały w nich konferencje i szkolenia.

    Całe centrum konferencyjne jest klimatyzowane. Sale wyposażone są w niezbędny sprzęt techniczny: rzutnik, flipchart, nagłośnienie, a także mają zapewniony bezprzewodowy dostęp do Internetu (szybki i podzielony na poszczególne sale).

    Obiekt wyróżnia ciekawa polityka cenowa. Firma nie pobiera dodatkowych opłat za wynajem podstawowego sprzętu i przerwy kawowe, które są zawsze ciągłe i bez limitu.

    Oprócz sal, których właścicielem jest Golden Floor, w budynku Millenium Plaza do dyspozycji jest kilkanaście innych sal (zobacz).

     

    Restauracje i bary:

    Centrum konferencyjne Golden Floor dysponuje salą restauracyjną na ponad 100 osób z panoramicznym widokiem, która ofertuje posiłki w formie bufetu.  Sala przypomina bardziej bistro czy stołówkę i wydaje się za mała w stosunku do liczby osób, które mogą być jednocześnie na konferencjach w obiekcie.

    Oprócz restauracji w Golden Floor, na niższych kondygnacjach Millenium Plaza znajduje się kilka lokali gastronomicznych, a ponadto restauracje można znaleźć w promieniu 300 m od budynku, zatem zapewnienie obiadu dla wszystkich uczestników dużej konferencji nie powinno stanowić problemu.

    Obsługa centrum konferencyjnego zapewnia pomoc w ustaleniu grafiku przerwy na lunch w taki sposób, żeby poszczególne grupy ze sobą nie kolidowały.

     

    Atrakcje i usługi:

    Na sześciu najniższych piętrach budynku znajduje się galeria handlowo-usługowa. Są tu liczne butiki, sklepy, kawiarnie, restauracje i przychodnie. W budynku można skorzystać także z klubu fitness, gabinetu kosmetycznego, a nawet masażu tajskiego. Bliskość okolicznych hoteli i położenie w Śródmieściu Warszawy sprawia, że po zakończeniu konferencji możemy zapewnić uczestnikom dowolne atrakcje.

     

     

    ► Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

    Golden Floor wyróżnia się bardzo dużą liczbą sal konferencyjnych – jest ich aż 24, z czego dwie sale mieszczą ponad 120 osób w ustawieniu teatralnym. Niewątpliwym atutem centrum konferencyjnego są widoki z okien. Wszystkie sale (oprócz zaledwie jednej) mają widok na panoramę warszawskiego Śródmieścia.

     

     

    ► Opinia serwisu konferencje.pl: 

    Centrum konferencyjne Golden Floor wydaje się idealne na krótkie, jednodniowe szkolenia. Świetne położenie i skomunikowanie miejsca, łatwość dojazdu, rozpoznawalny budynek - to wszystko sprawia, że dostanie się do centrum konferencyjnego i przemieszczanie się po okolicy jest bezproblemowe. Atutem jest duży parking. Golden Floor oferuje atrakcyjne ceny wynajmu sal konferencyjnych i nie pobiera dodatkowych opłat za sprzęt konferencyjny oraz przerwy kawowe. Centrum konferencyjne wyląda w rzeczywistości lepiej niż na zdjęciach i warto wziąć je pod uwagę planując szkolenia czy konferencje, które nie muszą odbywać się w luksusowych hotelach, ale powinny mieć zapewniony przyzwoity standard. 

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: