Krakowski obiekt otrzymał certyfikat najwyższej jakości usług świadczonych według światowych standardów Golden Ranking. Hotel został wyróżniony w kategorii miejsc magicznych w Polsce.

W jury konkursu Złota Setka Golden Ranking, któremu przewodniczył prezes Polskiej Izby Turystycznej Józef Ratajski, zasiedli Ewa Wąsowicz-Zaborek – wiceprezes POT, Ewa Wachowicz – producentka programów kulinarnych, Rafał Rosiejak ze spółki Pl.2012 oraz Rafał Szubstarski – redaktor naczelny pisma branżowego "Hotelarz". Jak skomentował przyznanie nagrody Robert Mrzygłód, dyrektor Grand Hotelu, „złote wyróżnienie” cieszy tym bardziej, iż jest przyznawane przez osoby wiedzące o hotelarstwie najwięcej, czyli przez przedstawicieli branży turystycznej. Patronat nad wydarzeniem objęły między innymi Polska Organizacja Turystyczna, Polska Izba Turystyki, spółka PL2012, Polska Agencja Rozwoju Turystyki i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Krakowski Grand Hotel oddaje do dyspozycji gości 64 pokoje oraz apartamenty. Obiekt dysponuje także pokojami oraz udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. W hotelu mieszczą się dwie restauracje - Lustrzana i Piano, Vienna Café Bar” oraz Club Bar. W ciągu roku Grand Hotel organizuje i obsługuje dziesiątki międzynarodowych konferencji, kongresów i sympozjów naukowych. W obiekcie odbywają się także imprezy okolicznościowe: bale, przyjęcia, wystawy, spektakle, koncerty i pokazy. Na zaplecze konferencyjne obiektu składa się 8 sal konferencyjno - bankietowych, w tym jedyny w Krakowie Salon Klubowy połączony z prywatnym drink barem i Centrum Biznesowym. Jednorazowo hotel obsługuje imprezy do 400 osób. Personel hotelu zapewnia techniczne wyposażenie konferencyjne, służy również pomocą w zorganizowaniu dodatkowego specjalistycznego sprzętu konferencyjnego. W ramach obsługi konferencji obsługa proponuje przerwy kawowe, poczęstunki, lunche i kolacje oraz pełną obsługę cateringową. źródło: www.grand.pl