Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Hilton Garden Inn Rzeszów

Wacława Generała Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
www.rzeszow.hgi.com

Kontakt do obiektu

Katarzyna Wojtak Revenue Manager 725 8...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 420 os.
bankiet 220 os.
nocleg 202 os.
Widok

Uroczyste otwarcie nowego miejsca na konferencje w Rzeszowie

Data aktualności: 22-11-2012

  • Uroczyste otwarcie nowego miejsca na konferencje w Rzeszowie - Hilton Garden Inn Rzeszów
    18 października 2012 r. miało miejsce oficjalne otwarcie nowego rzeszowskiego hotelu. W wydarzeniu, które poprowadził Tomasz Kammel, wzięło udział blisko dwieście osób ze świata polityki, kultury i biznesu.
     
     
     
     
     
     
     
    Motywem przewodnim otwarcia obiektu wydarzenia był czas. Po spektaklu artystycznym i przecięciu wstęgi goście zostali zaproszeni do restauracji na uroczystą kolację.
     
    Hilton Garden Inn Rzeszów jest pierwszym obiektem sieci na Podkarpaciu. Hotel jest skategoryzowany jako obiekt czterogwiazdkowy i oferuje 101 klimatyzowanych pokoi, w tym 99 pokoi standardowych i 2 apartamenty. Z myślą o gościach biznesowych w pokojach znalazło się miejsce do pracy z ergonomicznym fotelem Mirra Chair, zaprojektowanym przez znanego designera Hermana Millera. 
     
    Rzeszowski hotel to także miejsce na spotkanie biznesowe, organizację konferencji lub szkoleń. Obiekt posiada 9 nowocześnie wyposażonych sal konferencyjnych na powierzchni 650 mkw. oraz 240 mkw foyer konferencyjnego. Największa sala konferencyjna przeznaczona jest dla 420 osób. Wszystkie sale  wyposażone są w najwyższej jakości technologię oraz posiadają dostęp do bezprzewodowego internetu WiFi. W ramach korzystania z sal konferencyjnych, Hilton Garden Inn Rzeszów oferuje kompletne wyposażenie techniczne (ekran, rzutnik multimedialny, flipchart z papierem i pisakami, nagłośnienie z mikrofonem bezprzewodowym), z możliwością organizacji video konferencji. Hotel dostarcza nieodpłatnie materiały piśmiennicze oraz wodę mineralną.
     
    Hotelowa restauracja The Garden oferuje dania kuchni polskiej i międzynarodowej i jest w stanie pomieścić do 70 gości, natomiast znajdujący się na antresoli bar mieści 40 osób. Nowością w obiekcie jest otwarty 24 godziny na dobę Pavillon Pantry, w którym Goście Hotelu będą mieć możliwość zakupienia gotowych dań, przekąsek i napoi oraz innych przydatnych produktów. Hotel proponuje swoim gościom nieodpłatny dostęp do strefy fitness, pralni samoobsługowej, Business Center i usługi PrintOn (obejmującej zdalne drukowanie z prywatnego komputera gości do Business Center). Na terenie całego hotelu funkcjonuje bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu. Dodatkowym atutem obiektu jest bezpośrednie sąsiedztwo Centrum Kulturalno-Handlowego Millenium Hall, dzięki któremu goście hotelu zyskują łatwy dostęp do ponad 200 sklepów, kompleksu kinowego i innych rozrywek.
     
    źródło: www.hilton.com
Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: