Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Hotel Bonifacio Spa & Sport Resort

Kępa, 09-110 Kępa
www.hotelbonifacio.pl

Kontakt do obiektu

Wojciech Żbik Account Manager 664 9...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 130 os.
bankiet 120 os.
nocleg 117 os.
Widok

Pod Warszawą powstaje trzygwiazdkowy hotel z zapleczem na konferencje

Data aktualności: 22-11-2012

  • Pod Warszawą powstaje trzygwiazdkowy hotel z zapleczem na konferencje - Hotel Bonifacio Spa & Sport Resort

    Budowa hotelu BoniFaCio Spa & Sport Resort w miejscowości Kępa powoli dobiega końca. Obiekt znajduje się obecnie w fazie wykończeniowej, a jego otwarcie planowane jest na październik 2012 roku.

     

     

     

     

     



    Położony na leśnej polanie niedaleko rzeki Wkry, w odległości około 70 km od Warszawy, w kierunku na Gdańsk, oraz około 20 km od Portu Lotniczego Modlin ośrodek będzie kierował swoją ofertę zarówno do rodzin, jak i firm. Unikatowość BoniFaCio Spa & Sport Resort ma wyrażać się w silnej integracji rozwiązań w zakresie zdrowia, urody i sportu, obiekt będzie stawiał także na powrót do natury.

    - Zespół hotelowy BoniFaCio Spa & Sport Resort przeznaczony jest dla ludzi, którzy chcą oderwać się od uciążliwości życia w mieście i codziennego zgiełku - – mówi Radosław Sojka z firmy Mąka Sojka Architekci, która opracowała projekt ośrodka. - Polana i las otaczający hotel są taką właśnie enklawą spokoju, położoną bardzo blisko Warszawy.  Architektura obiektu jest elegancka, aczkolwiek oszczędna w wyrazie, nie przytłaczając nadmiarem bodźców, a przede wszystkim nie konkurując z otaczającą przyrodą. Jeżeli ktoś wypoczynek w lesie kojarzy z domkiem z piernika, partyzancką garkuchnią, czy podhalańskim szałasem na Mazowszu, to możemy zdecydowanie powiedzieć, że nie jest to tego typu miejsce – dodaje.

    Budowę hotelu rozpoczęto w marcu 2011 roku. Pomysłodawcą oraz inwestorem przedsięwzięcia jest spółka BFC, której główny obszar działalności skupiał się dotychczas na organizacji klubowych wyjazdów dla rodzin oraz podmiotów biznesowych. Łączny koszt projektu to ponad 30 mln zł. Dzięki precyzyjnemu opracowaniu koncepcji inwestycji, podkreślającej walory turystyczne Mazowsza, projekt uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych. - Niezwykle ciężka praca jaką włożyliśmy w przygotowanie się do inwestycji – zakup ziemi oraz jej przekształcenie, świetny business plan i kosztowny projekt architektoniczny wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę sprawił, że otrzymaliśmy dofinansowanie unijne na poziomie aż 60 % wartości inwestycji. Był to ogromny sukces, bowiem projekt został wyróżniony na drugim miejscu z ponad czterystu, które ubiegały się o wsparcie, i jedenastu, które je ostatecznie otrzymały – mówi Maciej Szpot, prezes spółki BFC.

    BoniFaCio Spa & Sport Resort odda do dyspozycji gości 49 pokoi, dwie restauracje, klub dla dzieci, oraz centrum SPA z ofertą relaksacyjną i kosmetyczną. Stosunkowo niewielka liczba pokoi nie jest przypadkowa. Inwestorowi zależało na zapewnieniu gościom hotelowym jak największego komfortu. - Nie chcieliśmy doprowadzić do sytuacji w której baseny będą przepełnione, a skorzystanie z oferty regeneracyjnej będzie wiązało się z koniecznością oczekiwania w długiej kolejce – dodaje Maciej Szpot. Dodatkowo hotel zaproponuje rozbudowaną ofertę organizacji szkoleń, konferencji oraz różnego rodzaju spotkań integracyjnych i incentivowych – sala konferencyjna w ośrodku pomieści nawet do 300 osób. Spółka BFC planuje w tym obszarze wykorzystać swoje wieloletnie kontrakty z podmiotami biznesowymi, a także podjąć aktywne działania, zmierzające do pozyskania nowych klientów instytucjonalnych.

    Na infrastrukturę sportową BoniFaCio Spa & Sport Resort złożą się 2 baseny (wewnętrzny i zewnętrzny), 4 korty tenisowe, boisko do piłki nożnej, ręcznej, koszykówki i siatkówki (w tym również siatkówki plażowej). Oprócz ogólnie znanych dyscyplin, spółka planuje popularyzować te mniej odkryte przez Polaków dziedziny sportu m.in. football amerykański, baseball czy krykieta. - Zależało nam na stworzeniu unikatowej oferty dla rodzin oraz firm. Droga do inwestycji była niestandardowa - najpierw zgromadziliśmy kilka tysięcy rodzin w systemie kart klubowych, a obecnie do naszych propozycji wyjazdowych dokładamy ofertę stacjonarną. Przez ostatnie dwadzieścia lat poznawaliśmy potrzeby naszych klientów i przede wszystkim uczestniczyliśmy w procesie ewolucji tych potrzeb. Uważamy, że przyszłość tej usługi leży w kompleksowości rozwiązań i szerokich kompetencjach – podsumowuje Maciej Szpot.

    Przy tworzeniu rozwiązań hotelowych nie zapomniano również o dzieciach. Z myślą o nich został opracowywany program oparty przede wszystkim na integracji i wspólnej zabawie. Jednym z jego podstawowych założeń będzie powrót do natury, odejście od siedzącego trybu życia i zachęcenie do aktywnych form wypoczynku.

    źródło: www.ciszewskipr.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: