Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Hotel Bristol Warsaw

Krakowskie Przedmieście 42/44, 00-325 Warszawa
http://www.hotelbristolwarsaw.pl

Kontakt do obiektu

Monika Szewczyk Kierownik ds. Organizacji Konferencji i Pobytów Grupowych +4822...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 180 os.
bankiet 250 os.
nocleg 410 os.
Widok

Pięciogwiazdkowy hotel w Warszawie dołączył do grupy The Luxury Collection Hotels & Resorts

Data aktualności: 21-01-2013

  • Pięciogwiazdkowy hotel w Warszawie dołączył do grupy The Luxury Collection Hotels & Resorts - Hotel Bristol Warsaw
    Po renowacji wnętrz, której koszt wyniósł 50 mln złotych, warszawski hotel konferencyjny został pierwszym polskim obiektem w portfolio The Luxury Collection Hotels & Resorts. Należący do firmy Starman Poland obiekt nosi obecnie nazwę Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, to pierwszy luksusowy hotel w Polsce, który dołącza do tej grupy.
     
      
     
     
     
     
    - Polska jest krajem o ogromnym dziedzictwie historycznym, a także szybko rozwijającym się rynkiem, zaś Warszawa stała się jednym z najbardziej pożądanych miejsc w Europie – mówi Thomas Willms, Senior Vice President and Regional Director East and Central Europe w sieci Starwood Hotels&Resorts. – Dzięki dołączeniu tak znamienitego hotelu jak Bristol, portfolio The Luxury Collection ulega znaczącemu wzmocnieniu, odsłaniając bogactwo dziedzictwa kulturalnego Warszawy przed odkrywcami z całego świata i oferując im poziom stylu i luksusu, jakiego oczekują - dodaje.
     
    Odnowiony Hotel Bristol przypomina o pięknie Warszawy z początków XX wieku, a jednocześnie oferuje nowoczesne rozwiązania. Za neorenesansową fasadą hotelu mieszczą się wnętrza zaprojektowane przez londyńską architekt Anitę Rosato, której celem było uchwycenie wyjątkowej historii hotelu i jego aury, z subtelnymi odniesieniami do estetyki stylu secesyjnego. By zagwarantować zachowanie historycznego uroku Bristolu, Rosato współpracowała ściśle ze stołecznym konserwatorem zabytków. Hotelowa recepcja została przeniesiona na swoje historyczne miejsce z 1901 roku – tuż obok głównego wejścia, zaś lobby zostało powiększone. Głębokie fotele i marmurowe ściany, lustra w mosiężnych obramowaniach oraz odnowiony żyrandol, oświetlający podwyższoną platformę z palmami i świeżo ściętymi kwiatami, stanowią powrót do oryginalnej koncepcji ogrodu zimowego w lobby, zgodnie z projektem Otto Wagnera Młodszego, pierwszego architekta wnętrz Hotelu Bristol. Wpływy Art Nouveau są charakterystyczne dla wystroju całego hotelu, począwszyc od motywu sześciuset mosiężnych liści, który, czerpiąc inspirację z naturalnej formy secesyjnych broszek, spowija recepcję, poprzez ręcznie tkany dywan, do którego wykorzystano oryginalne tkaniny z secesyjnym wzorem, aż po niklowo-szklane wypełnienia ścian, wełniane zasłony oraz tłoczone panele z białej skóry, inspirowane stylem współczesnym.
     
    168 pokojów gościnnych i 38 apartamentów urządzonych zostało w odcieniach kości słoniowej i błękitu, które stanowią tło dla kontrastujących z nimi hebanowych mebli. Delikatne secesyjne akcenty łączą się z klasycznymi elementami, przypominając o historycznych korzeniach hotelu. Polerowany nikiel, szlachetne drewno, błyszczący lakier i lustra z ciętego szkła, cechujące się idealnymi proporcjami, połączono z wykończeniami z satyny, moheru i najlepszej wełny, aby jak najpełniej oddać blask i dekadencję lat 20.
     
    Po pracach remontowych na planie hotelu pojawiło się nowe miejsce – Advinture, winiarnia oferująca trunki z najlepszych winnic świata, podawane z przekąskami opracowanymi przez szefa kuchni Michała Tkaczyka. Odlewane z brązu oprawy świateł w winiarni pokazują nowoczesne podejście do organicznych form secesyjnych. Czarny lakier, lustro z fazowanego szkła i spękane dekoracyjne płyty tworzą stylową, monochromatyczną paletę wnętrza. Fryz projektu Otto Wagnera oraz eleganckie kolumny, przyozdobione odnowionymi oprawami w stylu secesyjnym, to znaki rozpoznawcze majestatycznego Baru Kolumnowego. 
     
    Restauracja Marconi stanowi odzwierciedlenie pasji kulinarnej Michała Tkaczyka – stylu łączącego elementy kuchni polskiej i śródziemnomorskiej. W secesyjnych wnętrzach restauracji ciemny parkiet kontrastuje z łagodnie białymi ścianami oraz delikatną paletą barw i wyjątkowymi detalami – kryształowymi świecznikami i najlepszą porcelaną. Legendarna Café Bristol to zaś miejsce, gdzie tradycja łączy się z wielkomiejskim stylem życia. Lokal od 1901 roku serwuje świeżo parzoną kawę oraz wykwintne dania i desery.
     
    Złote i białe lampy oświetlające wyjątkową, delikatną skórę węgorza w recepcji strefy wypoczynku, tworzą wyciszoną, nieziemską atmosferę już od momentu wejścia. To właśnie tam goście obiektu mogą korzystać z wewnętrznego basenu i siłowni, rozkoszować się wyjątkowymi masażami oraz relaksować w saunie.
     
    Hotel Bristol zapewnia także swoim gościom obsługę Luxury Collection Concierge. Zespół Concierge składa się z osób o ogromnej wiedzy na temat Warszawy, służących gościom radą i wskazówkami, aby mogli oni odkrywać miasto w najbardziej autentyczny sposób.
     
    The Luxury Collection to grupa hoteli oraz ośrodków wypoczynkowych, zapewniających wyjątkowe, autentyczne doświadczenia, pozostające w pamięci gości. The Luxury Collection otwiera przed światowymi odkrywcami drzwi do najbardziej ekscytujących i pożądanych miejsc na świecie. Każdy hotel, czy ośrodek, w wyjątkowy sposób odzwierciedla miejsce, w którym się znajduje – stanowi wrota niezrównanego uroku i prawdziwych skarbów danej lokalizacji. Imponujące wzornictwo, spektakularny wystrój, nieskazitelna obsługa oraz najnowsze wyposażenie zapewniają gościom niezwykłe bogactwo doznań. The Luxury Collection, powstałe w 1906 jako CIGA, było początkowo grupą najbardziej cenionych i rozpoznawalnych obiektów w Europie. Dziś stanowi wyjątkową markę zrzeszającą ponad 80 najlepszych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w ponad 30 krajach świata, w tętniących życiem miastach oraz najbardziej niesamowitych lokalizacjach na całym globie. W skład The Luxury Collection wchodzą nagradzane obiekty, które niezmiennie zapewniają gościom najwyższy standard, dzięki niezrównanej obsłudze, stylowi i klasie, przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa i wyjątkowego charakteru każdego z hoteli. Wszystkie obiekty grupy – wiele z nich o wielowiekowej historii – są znane na całym świecie jako jedne z najlepszych.
     
Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: