Małgorzata Jankowska została nowym managerem ds. PR i marketingu w Hotelu Bristol. Jej zadaniem będzie promocja obiektu na rynkach międzynarodowych oraz umacnianie jego wizerunku w Polsce jako mecenasa kultury.

Małgorzata Jankowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą public relations jest związana od 2007 roku. Swoją zawodową karierę rozpoczęła w agencji Sigma International, gdzie realizowała projekty dla takich klientów, jak: Grupa Lotos, Indesit Company Polska, Hortex Holding, Grupa Tauron, PG, Eden Springs czy Navteq. W 2010 r. Jankowska otworzyła i współprowadziła w centrum Warszawy kawiarnię. W 2011 roku wróciła na stanowisko senior account managera w agencji Sigma International. Jednocześnie została kierownikiem redakcji luksusowego miesięcznika „High Living”. Zawodowo interesuje się współczesnymi trendami, coolhuntingiem i niestandardowymi akcjami marketingowymi. Prywatnie - designem i architekturą wnętrz. Warszawski Hotel Bristol w styczniu 2013 r. dołączył do grona najbardziej luksusowych hoteli świata zrzeszonych w grupie The Luxury Collection Hotels Resort. W obiekcie znajduje się 13 sal konferencyjnych o powierzchni 810 mkw., posiadających dostęp do światła dziennego i wyposażonych w nowoczesne rozwiązania audiowizualne, szybkie łącza internetowe i klimatyzację. W obiekcie mieści się 168 pokoi i 38 apartamentów.Hotelowa Restauracja Marconi specjalizuje się w daniach kuchni włoskiej i polskiej. Do dyspozycji gości obiektu pozostaje również Café Bristol - kawiarnia serwująca napoje gorące i desery. Atutem obiektu jest również Advinture - stylowa winiarnia, w której znalazły się wina z najsłynniejszych winnic świata.