Położony nad Odrą, w centrum miasta, a zarazem w cichej i malowniczej okolicy wrocławski hotel zaprasza do organizacji konferencji i spotkań w sześciu w pełni wyposażonych salach oraz kameralnym pokoju klubowym.

W obiekcie znajduje się 6 klimatyzowanych sal konferencyjnych wyposażonych w nowoczesny sprzęt audiowizualny, posiadających naturalne oświetlenie i możliwość pełnego zaciemnienia. Łącznie sale mogą pomieścić 250 osób i są dostępne są również dla osób niepełnosprawnych. Pięć sal znajduje się w sąsiedztwie recepcji, hotelowego lobby oraz restauracji. Pomieszczenia można swobodnie łączyć i dzielić w zależności od indywidualnych potrzeb ich użytkowników - każda sala stanowi samodzielny moduł, który pomieści średnio do 40 osób w układzie teatralnym. Istnieje również możliwość połączenia ze sobą maksymalnie czterech modułów, dzięki czemu powstaje przestrzeń o powierzchni ok. 200 mkw. Do ich dyspozycji pozostaje również mieszcząca się na pierwszym piętrze Sala Meader oraz ekskluzywny pokój klubowy, w który z powodzeniem mogą odbywać się kameralne spotkania biznesowe. O obsługę odbywających się w hotelu wydarzeń dba personel obiektu, który proponuje gościom przerwy kawowe. Wszystkie znajdujące się w hotelu HP Park Plaza sale konferencyjne posiadają dostęp do przewodowego i bezprzewodowego internetu. Na ich wyposażenie sal składają się: nagłośnienie, mikrofony przewodowe i bezprzewodowe, ekrany, flipchart, zestaw DVD oraz scena. Wynajmujący w cenie sali mogą liczyć na obsługę techniczną. Za dodatkową opłatą hotel udostępnia projektor multimedialny, istnieje również możliwość zlecenia usługi tłumaczenia symultanicznego zewnętrznej firmie. Do użytku uczestników spotkań pozostaje również nowoczesny elektroniczny system informacyjny, działający w oparciu o wysokiej klasy ekrany LCD. Urządzenia, dzięki przejrzystości informacji ułatwiają uczestnikom szkolenia dotarcie do odpowiedniej sali. Ekran z wyświetlaną nazwą i logo firmy-organizatora spotkania jest umieszczany obok drzwi do sali, a jednocześnie w bliskiej odległości od recepcji hotelu. Na zaplacze noclegowe obiektu skłąda się 177 pokoi typu Standard, Twin, Superior, Studio oraz apartamenty. Hotelowa restauracja Panorama, którą zarządza szef kuchni Zbigniew Koźlik, specjalizuje się w przyrządzaniu dań kuchni polskiej i europejskiej. Ofertę restauracji uzupełniają desery wykonane przez hotelowego cukiernika. Przy lokalu znajdują się 2 sale bankietowe, z których każda jest w stanie pomieścić maksymalnie 150 osób. Aranżacja pomieszczeń jest uzależniona od Państwa indywidualnych potrzeb zamawiającego, jak również od rodzaju imprezy. W cieplejszych miesiącach przy restauracji czynny jest również taras z widokiem na Odrę i Ostrów Tumski. Do dyspozycji gości hotelu pozostają również kasyno, lobby bar oraz strefa Wellness by Sand SPA, która oferuje szeroki wachlarz zabiegów, masaży i rytuałów a także nieodpłatne korzystanie z sauny i pokoju relaksu. Jak zapewniają przedstawiciele wrocławskiego hotelu, dzięki profesjonalnemu zespołowi oraz specjalistycznemu sprzętowi w obiekcie możliwe jest zorganizowanie każdego przedsięwzięcia. W wybranym przez zleceniodawcę miejscu hotelu - a nawet na świeżym powietrzu - personel zajmie się kompleksową obsługą eventu, począwszy od aranżacji sali, dekoracji, przez menu, na jego oprawie muzycznej kończąc. Hotel zajmuje się również organizacją czasu wolnego uczestników odbywających się w nim wydarzeń - proponowane atrakcje dla gości to m.in. rejsy statkiem, przejażdżki rowerowe oraz gra w golfa na polu Gradi Golf Club. Dodatkowych informacji na temat oferty konferencyjnej hotelu udziela dział marketingu, tel 71 320 86 80, e-mail: hpwroclaw@hotelepark.pl źródło: HP Park Plaza