Po niespełna półtora roku od wmurowania kamienia węgielnego nowoczesny hotel Interferie Medical Spa 5 listopada przyjął pierwszych gości. W ten sposób Świnoujście zyskało wspaniały obiekt na miarę potrzeb i oczekiwań zarówno turystów i kuracjuszy, jak i biznesmenów z całego regionu.  

- Możemy już oficjalnie potwierdzić, że hotel Interferie Medical Spa uważamy za otwarty. 27 października otrzymaliśmy ostatnie dokumenty i pozwolenie na użytkowanie obiektu, zakończyliśmy więc całą inwestycję – mówi Adam Milanowski, prezes zarządu spółki INTERFERIE Medical SPA. – Wszyscy jesteśmy dumni, że tak poważną i wymagającą inwestycję udało się zrealizować w kilkanaście miesięcy. Wprawdzie uroczyste otwarcie odbędzie się 9 grudnia, ale już teraz mamy całkiem sporo rezerwacji na najbliższe dni i mamy nadzieję, że gości będzie systematycznie przybywać. Pięciokondygnacyjny, nowoczesny hotel o łącznej powierzchni ponad 28 tys. mkw. znajduje się przy ul. Uzdrowiskowej 15, tuż obok świnoujskiej promenady i jednej z najpiękniejszych plaż polskiego Bałtyku. W całym hotelu znajduje się 308 pokoi, w tym pokoje jedno-, dwuosobowe oraz apartamenty. Część pokoi  przystosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pokoje wyposażone są w telefon, telewizor 32 cali, radio z budzikiem, a także łazienki z nowoczesną armaturą, dostępny jest także internet. Ważną rolę w obiekcie pełni centrum konferencyjne, składające się z 7 sal o łącznej powierzchni użytkowej ponad 700 mkw., gdzie planować można konferencje i różnego rodzaju wydarzenia z udziałem 600 osób. Dzięki możliwości składania ścian działowych łatwo jest zorganizować odpowiednią przestrzeń pod spotkania firmowe, ale także bankiety czy wystawy. Wszystkie sale są odpowiednio izolowane i przygotowane, wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny, umożliwiający sprawne i wygodne prowadzenie wykładów, zajęć, szkoleń. To udogodnienie istotne również dla posiadającego odpowiednie warunki i standardy do przeprowadzania konferencji, szkoleń czy seminariów. Już w połowie listopada w hotelu odbędzie się duża konferencja na 500 osób. Przestronny hol recepcyjny prowadzi do rozbudowanej części gastronomicznej, gdzie na gości czeka obszerna restauracja główna na ponad 300 osób, mogą oni korzystać również z restauracji a’la carte zaprojektowanej na 120 miejsc, wyposażonej w profesjonalne stanowisko do show coockingu i oferującej najróżniejsze dania kuchni polskiej i europejskiej. Przy foyer recepcji wydzielono komfortowy Lobby Bar – miejsce idealne dla wszystkich tych, którzy chcą w kameralnej atmosferze odpocząć, spotkać się z przyjaciółmi, zorganizować spotkanie biznesowe, porozmawiać. Nie zabrakło strefy rekreacyjnej z torami do bowlingu oraz stołami bilardowymi, a także biblioteki czy kącika biznesowego z dostępnymi komputerami i kioskiem internetowym. W obiekcie znajduje się również rozbudowana część zabiegowo-rehabilitacyjna oraz strefa wellness spa. Goście skorzystać mogą z takich miejsc relaksu jak sauny, baseny,  czy łaźnie.

źródło: www.inmedicalspa.pl