Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Hotel Metropol Warszawa

Marszałkowska 99A, 00-693 Warszawa
http://www.hotelmetropol.com.pl/

Kontakt do obiektu

Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 36 os.
bankiet 0 os.
nocleg 420 os.
Widok

Nowe sale konferencyjne Hotelu Metropol w Warszawie czekają na gości

Data aktualności: 09-09-2016

  • Nowe sale konferencyjne Hotelu Metropol w Warszawie czekają na gości - Hotel Metropol Warszawa

    Zakończyła się modernizacja hotelu Metropol u zbiegu Alej Jerozolimskich i ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Obiekt zyskał kolejne piętro, a na nim 2 nowe sale konferencyjne oraz 17 pokoi.

     

     

    Rosnące na stołecznym rynku eventowym zapotrzebowanie na przestrzeń do organizowania spotkań firmowych zaowocowało decyzją zarządu placówki o powiększeniu liczby sal konferencyjnych w hotelu. Do dyspozycji organizatorów wykładów, prezentacji i tym podobnych spotkań hotel Metropol Warszawa oddał położone na ostatnim piętrze 2 zupełnie nowe pomieszczenia. Każde z nich pomieścić może do 40 osób. Na wyposażeniu sal konferencyjnych znalazł się sprzęt nagłaśniający, rzutnik multimediów wraz z 65-calowym telewizorem, a także flipcharty oraz dostęp do mediaportów i bezprzewodowego Internetu. Uczestnicy spotkań mogą skorzystać z hotelowego parkingu. 

     

     

    Po modernizacji liczba pokoi oferowanych w hotelu Metropol wzrosła do 210 pokoi, co daje możliwość zakwaterowania około 315 osób. Wśród nowo oddanych pomieszczeń goście odnajdą 6 pokoi executive typu twin, 10 typu double oraz duży apartament. Wszystkie pokoje obiektu urządzone są w nowoczesnym i stonowanym stylu. Pomieszczenia wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację, a także system sterowania oświetleniem, z możliwością całkowitego zaciemnienia i tym samym odcięcia się od mocnych świateł centrum miasta. W pokojach typu junior suite oraz executive goście znajdą ponadto udogodnienia takie jak: dostęp do sejfu, zestaw do kawy i herbaty czy minibar. Posiadacze smartfonów mogą skorzystać ze znajdujących się w pokojach stanowisk bezprzewodowego ładowania indukcyjnego.

     

     

    Goście po konferencji mogą udać się do działającego na terenie obiektu Jazz Bar & Bistro. Pomieszczenia Baru służyć mogą również do organizacji kameralnych spotkań firmowych do 20 osób. Na życzenie organizatorów szef kuchni przygotowuje specjalne menu, dostosowane do indywidualnych gustów uczestników spotkania.

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: