Hotel Panorama w Mszczonowie ma za sobą już 15 lat działalności w branży hotelarskiej i konferencyjnej. W tym czasie zwiększył potencjał miejsc noclegowych o ponad połowę i gościł wiele znanych osób ze świata mediów, polityki, sportu, muzyki i rozrywki.

Jubileusz hotelu Panorama miał miejsce 7 maja br. 15 lat działania hotelu podsumowuje dyrektor, Marek Pempel: - To było dobre 15 lat, choć wymagało często podejmowania trudnych decyzji. Na początku Panorama posiadała 100 miejsc noclegowych, 2 sale konferencyjne i bar, potem w hotelowym ogrodzie powstała jedna z  pierwszych chat góralskich na Mazowszu, dzięki czemu zyskaliśmy dużą salę na wieczorne biesiady i wesela, a w latach 2003-2004 stworzyliśmy jedyne w naszym kraju w pełni profesjonalne Centrum Team Building’u w Zbiroży, oparte wyłącznie na wzorcach europejskich nie stosowanych wówczas w Polsce.Panorama Mszczonów konferencje sale konferencyjnePanorama Mszczonów konferencje sale konferencyjne

Konferencje z rozmachem i team bulding na Mazowszu

Przez cały okres swej działalności hotel Panorama może pochwalić się silną pozycją w branży spotkań w regionie. Mszczonowski trzygwiazdkowiec konsekwentnie rozwijał możliwości organizacji konferencji oraz imprez plenerowych i dzięki temu dziś posiada nowoczesne zaplecze konferencyjne, na które składa się 20 sal do organizacji szkoleń, konferencji i eventów na 1039 mkw. powierzchni wystawienniczej oraz imponujący 13-hektarowy obiekt: Europejskie Centrum Team Building’u w Zbiroży, przeznaczony do organizacji pikników nawet na 5000 osób. Imprezy integracyjne organizowane przez hotel Panorama urozmaicane są atrakcjami team buildingowymi, takimi jak: rajdy samochodami terenowymi, quadami, wspinaczka na ściankach, zjazdy tyrolskie, mosty linowe, czy turnieje strzeleckie.Panorama Mszczonów konferencje sale konferencyjnePanorama Mszczonów konferencje sale konferencyjne

Hotel Panorama dysponuje również niezwykle rozbudowanym zapleczem gastronomicznym. Składa się na nie: restauracja Tamara mieszcząca jednocześnie 50 osób, sala Art Deco przeznaczona do organizacji dużych imprez, także bankietów, nawet dla 250 osób, dwie chaty góralskie, które pomieszczą 140 i 40 osób, lobby bar oraz karczma w Zbiroży, w której znajdują się trzy sale mieszczące 500 osób oraz wiata grillowa mieszcząca do 600 osób.

Organizując konferencję czy imprezę integracyjną w hotelu Panorama można liczyć również na wygodny nocleg dla wszystkich uczestników eventu. Zaplecze noclegowe hotelu Panorama to 79 pokoi typu standard, 6 pokoi o podwyższonym standardzie, 4 apartamenty oraz 18 pokoi w Chacie Góralskiej - łącznie 230 miejsc noclegowych.

Budynek hotelu otoczony jest terenem przystosowanym nie tylko do wspólnej pracy, ale również zabawy i wypoczynku. Walory te sprawiają, że hotel Panorama sprawdzi się jako miejsce, które gwarantuje profesjonalną organizację konferencji, ciekawą rozrywkę oraz niebanalne atrakcje.