Hotel Panorama w Mszczonowie ma za sobą już 15 lat działalności w branży hotelarskiej i konferencyjnej. W tym czasie zwiększył potencjał miejsc noclegowych o ponad połowę i gościł wiele znanych osób ze świata mediów, polityki, sportu, muzyki i rozrywki.
Jubileusz hotelu Panorama miał miejsce 7 maja br. 15 lat działania hotelu podsumowuje dyrektor, Marek Pempel: - To było dobre 15 lat, choć wymagało często podejmowania trudnych decyzji. Na początku Panorama posiadała 100 miejsc noclegowych, 2 sale konferencyjne i bar, potem w hotelowym ogrodzie powstała jedna z pierwszych chat góralskich na Mazowszu, dzięki czemu zyskaliśmy dużą salę na wieczorne biesiady i wesela, a w latach 2003-2004 stworzyliśmy jedyne w naszym kraju w pełni profesjonalne Centrum Team Building’u w Zbiroży, oparte wyłącznie na wzorcach europejskich nie stosowanych wówczas w Polsce.
Konferencje z rozmachem i team bulding na Mazowszu
Przez cały okres swej działalności hotel Panorama może pochwalić się silną pozycją w branży spotkań w regionie. Mszczonowski trzygwiazdkowiec konsekwentnie rozwijał możliwości organizacji konferencji oraz imprez plenerowych i dzięki temu dziś posiada nowoczesne zaplecze konferencyjne, na które składa się 20 sal do organizacji szkoleń, konferencji i eventów na 1039 mkw. powierzchni wystawienniczej oraz imponujący 13-hektarowy obiekt: Europejskie Centrum Team Building’u w Zbiroży, przeznaczony do organizacji pikników nawet na 5000 osób. Imprezy integracyjne organizowane przez hotel Panorama urozmaicane są atrakcjami team buildingowymi, takimi jak: rajdy samochodami terenowymi, quadami, wspinaczka na ściankach, zjazdy tyrolskie, mosty linowe, czy turnieje strzeleckie.
Hotel Panorama dysponuje również niezwykle rozbudowanym zapleczem gastronomicznym. Składa się na nie: restauracja Tamara mieszcząca jednocześnie 50 osób, sala Art Deco przeznaczona do organizacji dużych imprez, także bankietów, nawet dla 250 osób, dwie chaty góralskie, które pomieszczą 140 i 40 osób, lobby bar oraz karczma w Zbiroży, w której znajdują się trzy sale mieszczące 500 osób oraz wiata grillowa mieszcząca do 600 osób.
Organizując konferencję czy imprezę integracyjną w hotelu Panorama można liczyć również na wygodny nocleg dla wszystkich uczestników eventu. Zaplecze noclegowe hotelu Panorama to 79 pokoi typu standard, 6 pokoi o podwyższonym standardzie, 4 apartamenty oraz 18 pokoi w Chacie Góralskiej - łącznie 230 miejsc noclegowych.
Budynek hotelu otoczony jest terenem przystosowanym nie tylko do wspólnej pracy, ale również zabawy i wypoczynku. Walory te sprawiają, że hotel Panorama sprawdzi się jako miejsce, które gwarantuje profesjonalną organizację konferencji, ciekawą rozrywkę oraz niebanalne atrakcje.