Hotel Sękowski laureatem Złotego Standardu w Obsłudze Klienta!  

Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Lecz niezmiennie najwyższym wyróżnieniem pozostaje uznanie klientów – nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to są skuteczną dźwignią promocji i sprzedaży Ogólnopolski projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta − wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii” zakłada przeprowadzenie audytów w grupie 250 hoteli i obiektów hotelowych, mających status MSP. Audyt zakończy przedstawienie raportu menedżerskiego z oceną w badanych obszarach oraz rekomendacjami usprawnień. Najwyżej ocenieni w audycie zyskają certyfikację i godło promocyjne „Złoty Standard” oraz zostaną objęci ogólnopolską promocją dobrych praktyk. Certyfikat potwierdza wysoki standard obsługi klienta w danym obiekcie. Hotel Sękowski dołączył do zaszczytnego grona 23 laureatów prestiżowego projektu. Jest to trzygwiazdkowy obiekt urządzony z pasją w nowatorskim stylu. W 27 wygodnych pokojach może gościć do 65 osób. Obiekt jest gotów na przyjęcie osób niepełnosprawnych. Położony w świetnej lokalizacji, w miejscu cichym i spokojnym, a przy tym w pobliżu Dworca Głównego PKP, PKS i starówki miasta, oferuje 5 świetnie wyposażonych sal szkoleniowych, których różnorodność i elegancja pozwoli na idealną oprawę dużych konferencji i kameralnych spotkań biznesowych. Hotel Sękowski to również Szef Kuchni, jego talent i pasja, które pozwalają zadowolić najwybredniejsze gusta. Krzepiące śniadanie, pyszny lunch, wystawna kolacja czy bal – Hotel z radością podejmie gastronomiczne wyzwania. Hotel udostępnia bezpłatnie bezprzewodowy Internet oraz duży monitorowany parking.  

Szczegółowe informacje o projekcie znajdują się na stronie www.zlotystandard.info.

źródło:  www.hotelsekowski.pl