Potwierdzeniem wysokiego standardu usług oferowanych w 12 hotelach sieci ibis w Polsce jest nagroda Złotego Godła Najwyższej Jakości QI 2013 w kategorii QI Services, która zostanie wręczona 18 października 2013 r. na uroczystej Gali w Poznaniu.

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2013 przyznała marce ibis tytuł Laureata oraz Złote Godło QI 2013 w kategorii QI Services za najwyższej jakości usługi. Kapituła konkursu, odbywającego się pod patronatem: Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000, bardzo pozytywnie oceniła nadesłane zgłoszenie, które uzyskało jedną z najlepszych not w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”. Gala Najwyższej Jakości QI 2013 odbędzie się 18 października 2013 r. w Poznaniu. Podczas wydarzenia Laureatom wręczone zostaną medale i dyplomy za udział w tegorocznej edycji plebiscytu.

- Cieszymy się, że po raz drugi otrzymaliśmy nagrodę Złotego Godła Najwyższej Jakości QI 2013 w kategorii QI Services. To dla nas bardzo cenne wyróżnienie, potwierdzające, że podążamy we właściwym kierunku. Jakość usług  jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów i dlatego stanowi fundament w naszych codziennych staraniach – mówi Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.

Dostarczenie usług wysokiej jakości to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez pracowników sieci ibis w każdym z 12 hoteli w Polsce. Potwierdzeniem dbałości o wygodę gości i jest fakt, że ibis jako jedyna europejska sieć hoteli ekonomicznych oferuje dostępne całą dobę  usługi hotelowe takie jak m.in. obsługa recepcji, zimne i gorące przekąski oraz bezpłatny kącik internetowy. We wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”. W przypadku, gdy klient zgłosi problem, za którego powstanie odpowiedzialny jest hotel, pracownicy są zobowiązani jdo jego rozwiązania w ciągu nie więcej niż 15 minut, przy czym gwarancja ta obowiązuje przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Profesjonalne podejście marki ibis do oferowania gościom  usług na określonym poziomie zostało uhonorowane w 1997 roku certyfikatem ISO 9001. Aktualnie certyfikat posiada 758 hoteli ibis w 21 krajach. Wszystkie obiekty korzystają z tych samych metod i systemów kontrolnych, co zapewnia ciągłą poprawę jakości i taki sam poziom usług świadczonych na rzecz klientów na całym świecie według identycznych standardów. W 2004 r. ibis, jako pierwsza ogólnoświatowa sieć hotelowa, rozpoczęła starania o uzyskanie certyfikatu zarządzania środowiskowego ISO 14001. Certyfikat jest niezależnym potwierdzeniem, że firma jest odpowiedzialna społecznie i ekologicznie oraz działa zgodnie z zasadami ochrony środowiska. Dokument stawia bardzo rygorystyczne wymagania i dokładnie wyznacza zespołom kierowniczym działania mające na celu przestrzeganie najnowszych regulacji prawnych i stałe dążenie do doskonałości.

Ibis rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4 400 hoteli. Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. Ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84% całej sieci). Ponad  jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach.