Ibis otrzymał nagrodę za wdrażanie i promowanie idei jakości we wszystkich aspektach działalności swoich 10 hoteli w Polsce. Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to kolejne potwierdzenie standardu  usług oferowanych w hotelach ekonomicznych marki ibis.

6 października 2011 roku w Poznaniu w czasie uroczystej gali redakcja Forum Biznesu Gazety Prawnej nagrodziła medalami laureatów Godła Najwyższej Jakości. Jest to już piąta edycja programu QI Najwyższa Jakość realizowana pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000. Hotele ibis w Polsce zdobyły Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services za konsekwentnie realizowaną politykę wprowadzania międzynarodowych standardów dotyczących jakości obiektów, pokojów, gastronomii i obsługi. Marka ibis jako pierwsza na świecie sieć hoteli ekonomicznych otrzymała międzynarodowy certyfikat ISO 9001 już w 1997 roku. Wysoka jakość w standardzie – tego oczekują goście ibis w każdym hotelu na świecie. Już 758 hoteli tej marki posiada certyfikat ISO 9001. We wszystkich hotelach obowiązują te same metody i systemy kontroli, a ujednolicone normy i procedury gwarantują wszędzie taką samą wysoką jakość usług świadczonych klientom sieci ibis w 48 krajach. To daje gościom poczucie komfortu, pewności i bezpieczeństwa. Właśnie najwyższa, znormalizowana jakość wyróżnia ibis wśród innych hoteli ekonomicznych.

Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to dla nas cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że w kategorii usługi jakość jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów. Kapituła konkursu doceniła nasze zintensyfikowane działania, które obejmują wszystkie etapy i aspekty działalności ibis – wybór lokalizacji, pracę zespołu, a także mechanizm rezerwacji i pobyt gościa w hotelu – mówi Christian Barbier, Dyrektor ibis Poznań Centrum, który odbierał nagrodę. 

W ramach oceny hoteli ibis szczególną uwagę jury zwrócił „Kontrakt 15 minut”. Jest to zobowiązanie hotelu, że w czasie kwadransa wszelkie niedogodności i problemy związne z funkcjonowaniem hotelu, które przeszkadzają gościom zostaną rozwiązane. Obsługa hotelu jest do dyspozycji gości przez 24 godziny na dobę i dokłada wszelkich starań, by nieprzewidziane trudności nie zakłóciły ich pobytu. Bo to satysfakcja, wygoda i zadowolenie klienta są dla marki ibis wyznacznikiem sukcesu. Ibis to znana na całym świecie marka, która oferuje wszelkie wygody oraz usługi hotelu klasy ekonomicznej za  wyjątkowo atrakcyjną cenę. Jest doceniana przez klientów właśnie za najlepszą relację jakości do ceny, a także jednolity standard. W pełni wyposażone pokoje, pewność obsługi przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu, szeroki wybór różnorodnych restauracji to tylko niektóre jej wyróżniki. Wysoka jakość usług została potwierdzona przez międzynarodowy certyfikat ISO 9001, uzyskany już w 1997 roku. ibis świadomie angażuje się w ochronę środowiska i jako pierwsza marka hotelowa na świecie uzyskała certyfikat ISO 14001, którym dysponuje już prawie jedna trzecia jej hoteli. Stworzony w 1974 roku ibis jest dziś liderem w Europie oraz jedną z największych sieci hoteli klasy ekonomicznej na świecie, z ponad 100.000 pokoi i ponad 900 hotelami w 48 krajach, w tym z 10 w Polsce.

źródło: www.ibishotel.com