Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Masuria Hotel & Spa

Worliny 33, 14-105 Łukta
masuria.com.pl

Kontakt do obiektu

885 5...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 300 os.
bankiet 180 os.
nocleg 162 os.
Widok

Ewa Kopciewska nowym dyrektorem hotelu konferencyjnego na Mazurach

Data aktualności: 19-05-2014

  • Ewa Kopciewska nowym dyrektorem hotelu konferencyjnego na Mazurach - Masuria Hotel & Spa

    Masuria Hotel & SPA ma nowego dyrektora - jest nim Ewa Kopciewska, która wcześniej pełniła funkcę wicedyrektora pięciogwiazdkowego Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie.

     

    Ewa Maria Kopciewska jest absolwentką Olsztyńskiej Szkoły Wyższej. Swoją przygodę z branżą hotelarską rozpoczynała w Hotelu Orbis Mrongovia w Mrągowie. Od początku pracy w hotelarstwie czuła zamiłowanie do tej dziedziny. W 2011 r. objęła stanowisko kierownika marketingu i sprzedaży hotelu St. Bruno w Giżycku oraz brała aktywny udział w uruchamianiu tego czterogwiazdkowca. W 2012 r. w plebiscycie „Osobowość w roku 2012 Mice Poland” znalazła się w dziesiątce najlepszych managerów obiektów hotelowych w Polsce. W 2013 i 2014 r. pracowała na stanowisku zastępcy dyrektora pięciogwiazdkowego Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie.
    Od 1 maja 2014 r. objęła stanowisko dyrektora czterogwiazdkowego Hotelu Masuria w Łukcie.
    Jako absolwentka Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Mrągowie z prawdziwą pasją uprawia w wolnym czasie żeglarstwo. Interesuje się również fotografią.

     

    Konferencje na Mazurach

     

    Hotel Masuria jest doskonale przygotowany do organizacji konferencji i szkoleń. Centrum Konferencyjne składa się z 4 sal, które mieszczą od 20 do 300 osób. Ponadto największa z sal – Sala Złota, może zostać podzielona na 3 mniejsze. Łącznie w obiekcie można zorganizować konferencję dla ok. 500 osób. Wszystkie sale są standardowo wyposażone w ekran, flipchart, nagłośnienie, Internet i klimatyzację. Rzutnik multimedialny dostępny jest za dodatkową opłatą.
    Baza noclegowa hotelu to 162 miejsca w komfortowo urządzonych pokojach i apartamentach.
                                                    
     

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: