Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Masuria Hotel & Spa

Worliny 33, 14-105 Łukta
masuria.com.pl

Zapytaj o dostępność i cenę

885 5...... Pokaż telefony wyślij e-mail
Widok
Masuria Hotel & Spa

Ewa Kopciewska nowym dyrektorem hotelu konferencyjnego na Mazurach

Data aktualności: 19-05-2014

  • Ewa Kopciewska nowym dyrektorem hotelu konferencyjnego na Mazurach - Masuria Hotel & Spa

    Masuria Hotel & SPA ma nowego dyrektora - jest nim Ewa Kopciewska, która wcześniej pełniła funkcę wicedyrektora pięciogwiazdkowego Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie.

     

    Ewa Maria Kopciewska jest absolwentką Olsztyńskiej Szkoły Wyższej. Swoją przygodę z branżą hotelarską rozpoczynała w Hotelu Orbis Mrongovia w Mrągowie. Od początku pracy w hotelarstwie czuła zamiłowanie do tej dziedziny. W 2011 r. objęła stanowisko kierownika marketingu i sprzedaży hotelu St. Bruno w Giżycku oraz brała aktywny udział w uruchamianiu tego czterogwiazdkowca. W 2012 r. w plebiscycie „Osobowość w roku 2012 Mice Poland” znalazła się w dziesiątce najlepszych managerów obiektów hotelowych w Polsce. W 2013 i 2014 r. pracowała na stanowisku zastępcy dyrektora pięciogwiazdkowego Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie.
    Od 1 maja 2014 r. objęła stanowisko dyrektora czterogwiazdkowego Hotelu Masuria w Łukcie.
    Jako absolwentka Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Mrągowie z prawdziwą pasją uprawia w wolnym czasie żeglarstwo. Interesuje się również fotografią.

     

    Konferencje na Mazurach

     

    Hotel Masuria jest doskonale przygotowany do organizacji konferencji i szkoleń. Centrum Konferencyjne składa się z 4 sal, które mieszczą od 20 do 300 osób. Ponadto największa z sal – Sala Złota, może zostać podzielona na 3 mniejsze. Łącznie w obiekcie można zorganizować konferencję dla ok. 500 osób. Wszystkie sale są standardowo wyposażone w ekran, flipchart, nagłośnienie, Internet i klimatyzację. Rzutnik multimedialny dostępny jest za dodatkową opłatą.
    Baza noclegowa hotelu to 162 miejsca w komfortowo urządzonych pokojach i apartamentach.