Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Mercure Warszawa Centrum

Złota 48/54, 00-120 Warszawa
www.accorhotels.com

Kontakt do obiektu

Aleksandra Mokrzycka Kierownik Działu Konferencji i Bankietów 22 62...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 280 os.
bankiet 250 os.
nocleg 614 os.
Widok

Warszawski hotel przejdzie remont i dołączy do sieci Mercure

Data aktualności: 22-11-2012

  • Warszawski hotel przejdzie remont i dołączy do sieci Mercure - Mercure Warszawa Centrum

    Znajdujący się przy ulicy Złotej w Warszawie obiekt już w styczniu 2013 r. przejdzie znaczącą metamorfozę. Znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa hotel zostanie gruntownie wyremontowany i odnowiony, zmieni też swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum.

     

     

     

     

     

     


    Czterogwiazkowy hotel znajdzie się w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy. Hotel będzie posiadał 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 mkw. oraz Business Centre. Na standardowe wyposażenie klimatyzowanych pomieszczeń konferencyjnych złożą się: flipchart, łącze szerokopasmowe, podium, mównica, rzutnik multimedialny, rzutnik slajdów, wyposażenie video, naturalne oświetlenie oraz system do wideokonferencji. Hotel zapewni catering zewnętrzny, będzie świadczył też usługę tłumaczenia symultanicznego.

    Warszawski hotel odda do dyspozycji gości 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Znajdzie się w nim również restauracja Winestone i bufet śniadaniowy Brasserie, podziemny garaż oraz Fitness Centre. - Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy. Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.

    źródło: www.accorhotels.com

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: