Znajdujący się przy ulicy Złotej w Warszawie obiekt już w styczniu 2013 r. przejdzie znaczącą metamorfozę. Znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa hotel zostanie gruntownie wyremontowany i odnowiony, zmieni też swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum.

Czterogwiazkowy hotel znajdzie się w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy. Hotel będzie posiadał 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 mkw. oraz Business Centre. Na standardowe wyposażenie klimatyzowanych pomieszczeń konferencyjnych złożą się: flipchart, łącze szerokopasmowe, podium, mównica, rzutnik multimedialny, rzutnik slajdów, wyposażenie video, naturalne oświetlenie oraz system do wideokonferencji. Hotel zapewni catering zewnętrzny, będzie świadczył też usługę tłumaczenia symultanicznego. Warszawski hotel odda do dyspozycji gości 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Znajdzie się w nim również restauracja Winestone i bufet śniadaniowy Brasserie, podziemny garaż oraz Fitness Centre. - Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy. Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A. źródło: www.accorhotels.com