Kto twierdzi, że Mazury są piękne tylko latem, zapewne nigdy nie był tam jesienią czy zimą. O wyjątkowej urodzie tej okolicy o każdej porze roku przekonują także właściciele hotelu Mikołajki Resort Spa. Dla grup zorganizowanych fundują transport i liczne zniżki!

Wyjątkowa propozycja hotelu Mikołajki Resort Spa skierowana jest do organizatorów konferencji, szkoleń oraz wyjazdów integracyjnych i obowiązuje do końca lutego przyszłego roku. Dla grup powyżej 45 osób transport do hotelu z Warszawy, Trójmiasta oraz Białegostoku jest za darmo. Inne miasta w odległości do 250 km od Mikołajek rozpatrywane są indywidualnie na zapytanie klienta. W ramach tej niecodziennej propozycji są również: nocleg w pokoju dwuosobowym ze śniadaniem od 90 zł za dobę, nocleg w pokoju jednoosobowym ze śniadaniem od 150 zł za dobę, bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej na czas szkolenia grupy (oferta dotyczy jednej sali), dostęp do basenu i trzech saun: suchej, parowej, aromatycznej, bezpłatne korzystanie z terenu obiektu podczas zajęć integracyjnych, Internet oraz parking. Prócz tego także zniżki w ofercie gastronomicznej.

Hotel Mikołajki Resort Spa bez wątpienia jest doskonałym miejscem na integrację, wypoczynek oraz pracę podczas konferencji czy szkoleń. Obiekt położony jest w samym sercu Krainy Wielkich Jezior, w jednym z największych kurortów w tym regionie, a co za tym idzie, otoczenie lasów i jezior sprzyja i pracy i relaksowi.

Nowoczesne konferencje blisko natury

Baza noclegowa hotelu to 145 pokoi, a w sezonie letnim dodatkowo 10 bungalowów. Na konferencje, bankiety i szkolenia hotel oferuje 6 sal konferencyjnych z dostępem do światła dziennego. Łącznie sale pomieszczą do 490 osób. Każde pomieszczenie wyposażone jest w profesjonalny sprzęt do prezentacji multimedialnych: rzutniki, ekrany, flipcharty oraz bezprzewodowy Internet. Ponadto, w salach stoją ciśnieniowe ekspresy do kawy. Największa z sal pomieści 140 osób w ustawieniu teatralnym na 150 mkw. Mniejsza 120 osób na 130 mkw. Sale te można połączyć. Pozostałe sale mierzą 107 mkw. dla 100 osób, 50 mkw. dla 48 osób, 44 mkw. dla 42 osób oraz 42 mkw. dla 40 osób. Organizatorzy eventów nie muszą martwić się o parking.

Po konferencji na basen lub do sauny

W hotelu znajduje się także restauracja, całodobowy sklep oraz bar. Goście mają do dyspozycji również rozbudowaną strefę spa z basenami i saunami suchą, parową i aromatyczną, sześcioma gabinetami zabiegowymi oraz masażu, gabinetem zabiegowym VIP z osobną wanną, wanną z hydromasażem, salą relaksacyjną do odpoczynku po zabiegach oraz salą ćwiczeń.