VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych "WorldHotel 2014" obędą się w dniach 17-19 września w Warszawie. Serwis konferencje.pl jest patronem medialnym targów.

Targi są wydarzeniem kierowanym do osób związanych z branżą hotelarską - właścicieli i kadry zarządzającej obiektami hotelowymi, inwestorów i projektantów wnętrz. Podczas dwóch dni targów odbędą się  się szkolenia, warsztaty, konferencje i inne spotkania podnoszące znajomość rynku, kwalifikacje w projektowaniu i urządzaniu hoteli. Będzie to również okazja do nawiązania kontaktów biznesowych.

Tematyka targów obejmie:

1. Wyposażenie i wystrój wnętrz - m.in. meble, stolarka budowlana, kompleksowe wyposażenie centrum konferencyjnego, 2. Tekstylia i galanteria hotelowa - bielizna pościelowa, ręczniki, elementy wystroju restauracji, 3. Housekeeping - zagadnienia higieniczne, 4. Rozwiązania informatyczne - systemy zarządzania energią, klimatyzacją, bezpieczeństwem itp., 5. Infrastruktura rekreacyjna, spa wellness, 6. Wyposażenie sal restaturacyjnych i barów, 7. Wyposażenie sal konferencyjnych.

Eksperci w dziedzinie hotelarstwa dzielą się swoją wiedzą

W każdym dniu targów przewidziane są szkolenia i warsztaty, podczas których specjaliści przekażą zarządzającym najnowszą wiedzę oraz podzielą się doświadczeniem. Uczestnictwo w nich to również doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i networkingu. Pierwszego dnia odbędą się dwa odpłatne szkolenia (organizowane przez Akademię Hotelarza i Horwath HTL): „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocja hotelu 2014/2015 - trendy i prognozy”.  W drugim dniu przewidziane są trzy wydarzenia: - konferencja pt. „Dostępność obiektów hotelarskich dla osób z niepełnosprawnościami - rozwiązania architektoniczne i techniczne”,  - cykl wykładów przedstawicieli firmy doradczej PROJEKT HOTEL pt. „Zarządzanie finansami w hotelu”, „Finanse obiektu hotelarskiego (w fazie preopeningu i działalności operacyjnej)” oraz „Uniform System of Accounts for Lodging Industry (USALI) - dlaczego takie ważne dla właścicieli hoteli”. - warsztaty pt. „Hotel w Internecie - nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży online”, które poprowadzą przedstawiciele Grupy eholiday.pl. 

W piątek, 19 września, firmy Social WiFi, Sales Manago oraz OpenCard poprowadzą seminarium pt. „Wykorzystanie innowacyjnych narzędzi w hotelarstwie. Jak dbać o gości, zwiększać przychody i obniżać koszty prowadzenia hotelu". Wśród prelegentów znajdą się doświadczeni hotelarze, jak i specjaliści od nowych technologii, którzy przybliżą m.in. innowacyjne metody zwiększania sprzedaży.  

Program szczegółowy targów: http://worldhotel.pl/images/stories/dokumenty/Program_WH_2014.pdf

Szczegóły i rejestracja - na stronie wydarzenia.

Aktualizacja: 15 września 2014.