Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

MT Polska

Marsa 56c, 04-242 Warszawa
http://www.centrummtpolska.pl/

Kontakt do obiektu

Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 10000 os.
bankiet 4060 os.
nocleg 0 os.
Widok

Targi World Hotel: Znaczenie koloru w strategii hotelu

Data aktualności: 22-11-2012

  • Targi World Hotel: Znaczenie koloru w strategii hotelu - MT Polska

    Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności? W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze?

     

     

     


    Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.
    Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.


    - Targi WorldHotel to spotkanie o ściśle branżowym charakterze, które skupia osoby poszukujące nowych produktów, usług i rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców nasze targi stają się więc doskonałym miejscem  do nawiązywania  cennych kontaktów biznesowych. Z kolei zwiedzający będą mogli zebrać potrzebne informacje i porównać różnorodne oferty  dotyczące codziennej obsługi obiektów noclegowych, ich modernizacji, projektowania i rozbudowy. Nie zabraknie prezentacji nowych kierunków i tendencji panujących na rynku hotelarskim oraz najlepszych praktyk i rozwiązań mających zastosowanie w tej branży. Wiedzę będzie można zdobyć przede wszystkim podczas wydarzeń merytorycznych towarzyszących targom. Dobrym przykładem jest właśnie konferencja firmy Projekt Hotel poświęcona roli koloru w hotelu, podczas której eksperci podpowiedzą, jak przy pomocy kolorów wpłynąć na satysfakcję gości oraz zysk w hotelu -– mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

    Dobór koloru w teorii i praktyce
    Na uczestników konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” będą czekać trzy sesje. W trakcie pierwszej części zostaną omówione psychologiczne i symboliczne aspekty związane z kolorami. Eksperci opowiedzą m.in. o właściwościach kolorów, a także o barwach bezpiecznych i trudnych. Będzie można dowiedzieć się również, w jaki sposób odbierany jest kolor w zależności od padającego światła, rodzaju i wielkości powierzchni czy połączenia z innymi kolorami oraz jak korygować przestrzeń za pomocą kolorów. Ponadto zostanie przedstawiony wpływ barw na samopoczucie fizyczne i psychiczne oraz kwestie złudzeń optycznych wywołanych kolorem i sposób ich oddziaływania na podświadomość. Nie zabraknie dyskusji o trendach kolorystycznych na polskim i światowym rynku, a także upodobaniach kolorystycznych w drugiej dekadzie XXI wieku. Tematem drugiej części spotkania będzie kolor jako narzędzie w biznesie - od pomysłu na hotel, poprzez kolor, do satysfakcji gościa (potrzeby klienta) i właściciela obiektu (kolor a zysk). Omówiona zostanie kwestia konsekwencji i spójności kolorystycznej w tworzeniu identyfikacji wizualnej, architektury budynku, wnętrz oraz w doborze wyposażenia obiektów hotelowych. Ponadto, eksperci poruszą zagadnienia związane ze stylem i charakterystyką wnętrza, standardem hotelu, wiekiem gości, klimatem i nastrojem, a także zyskiem w kontekście kolorystyki. Natomiast w trakcie ostatniej, ćwiczeniowej części konferencji zaprezentowane zostaną przykłady projektów i realizacji.
     
    Oferta WorldHotel i branżowi zwiedzający
    Podczas Targów WorldHotel wystawcy zaprezentują ofertę w pięciu sektorach tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz, tekstylia i galanteria hotelowa, housekeeping, rozwiązania informatyczne oraz infrastruktura rekreacyjna, SPA & Wellness. Wśród uczestników WorldHotel znajdą się: właściciele i menadżerowie hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA & Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, obiektów  wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy oraz firmy wykonawcze. Ponadto, równolegle z tegoroczną edycją Targów WorldHotel odbędzie się druga, niezależna impreza – III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Tym sposobem wystawcy Targów WorldHotel będą mieć okazję, by dotrzeć do grona odbiorców związanych z branżą eventową, a zwiedzający - zapoznać się wszechstronną ofertą obu imprez.  

    Bezpłatny wstęp dzięki rejestracji on-line
    Udział w targach i wydarzeniach im towarzyszących jest możliwy po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem strony internetowej www.worldhotel.pl/rejestracja lub na miejscu w trakcie wydarzenia. Zwiedzający, którzy zapiszą się on-line, są zwolnieni z opłaty za bilet wstępu na targi i tym samym będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w dwóch imprezach – Targach WorldHotel oraz Targach Event. Rejestracja on-line prowadzona będzie do 3 października 2011 do godz. 12.00. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na miejscu w godzinach otwarcia Targów WorldHotel, będą zobowiązani do zakupu biletu w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy. Bilet z Targów WorldHotel 2011 będzie uprawniał również do zapoznania się z ofertą wystawców Targów Event bez konieczności dokonywania dodatkowej opłaty.

     

    źródło: www.worldhotel.pl

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: