W związku z rozwojem działalności Biura Reklamy i Sprzedaży Korporacyjnej spółka Multikino dokonała zmian w swojej strukturze.

Tym samym organizacja konferencji w kinach sieci Multikino i Silver Screen oraz sprzedaż kuponów i voucherów znalazła się w zakresie działalności Multikino Media. Do obowiązków spółki będzie należała również działalność brokerska w zakresie sprzedaży kinowej (centralnej i lokalnej) oraz sponsoringów i akcji specjalnych. W ofercie Multikino Media znajdą się także pakiety sponsorsko-reklamowe, stworzone przy okazji specjalnych wydarzeń filmowych, muzycznych czy sportowych. W najbliższym czasie większość kin obsługiwanych przez Multikino Media ma zostać objęta systematycznymi badaniami efektywności kampanii reklamowych oraz cyklicznymi badaniami profilu widza kinowego. Jednocześnie wprowadzony zostanie audyt widowni Multikina przez niezależną firmę audytorską. Jak dowiadujemy się z prospektu reklamowego przygotowanego przez Dział Sprzedaży Korporacyjnej Multikino S.A., atutem sali kinowej przy organizowaniu spotkań jest jej duży ekran oraz nagłośnienie, dzięki czemu można wykorzystywać w pełni obraz i dźwięk w prezentacji. Sieć kin wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnego event marketingu, promuje również organizację konferencji w technologii 3D.

źródło: www.multikino.pl