Zaplanowanie konferencji czy eventu wiąże się z wieloma działaniami logistycznymi. Organizator musi pamiętać o wszystkim – zapewnić uczestnikom warunki dostosowane do charakteru wydarzenia, odpowiednio wyposażone pomieszczenie, pomyśleć o zapleczu restauracyjnymi i hotelowym, a także dojeździe. Ale to tylko część zadania. Uczestnicy spotkań biznesowych docenią również wyobraźnię organizatora, który przewidział dodatkowe atrakcje po pracy. Basen, sauny, kręgielnia, boisko… To wszystko i jeszcze więcej znajdziecie w Świętokrzyskiem, w Pałacu w Konarach.

Naszą znajomość z Pałacem w Konarach zacznijmy od spaceru po okolicy. Położona w powiecie sandomierskim wieś Konary według legendy swoją nazwę wywodzi od rycerza-założyciela wsi, noszącego nazwisko Konar. Wybudował on na wzgórzu zamek, o którym wspominał później sam Jan Długosz. Kronikarz pisał o tym, jak na rozkaz Władysława II zamek został zdobyty i zniszczony, ponieważ jego ówczesny właściciel, Grot ze Słupczy, dokonywał aktów rozbójniczych w okolicy. Los budowli został przypieczętowany podczas I wojny światowej, gdy rozegrała się na tym terenie bitwa pomiędzy legionistami Piłsudskiego a oddziałami rosyjskimi. Do dziś zachowały się tylko ruiny, ale jeśli marzą Wam się zamkowe bądź pałacowe klimaty – nic straconego. Udajcie się od razu do Pałacu w Konarach – miejsca łączącego luksus i nowoczesność, gdzie z przyjemnością zorganizujecie szkolenia, zjazd lub spotkanie biznesowe, a później – skorzystacie z jednej z atrakcji oferowanych przez hotel.

Słów kilka o dojeździe. Pałac od Krakowa dzieli tylko 120 kilometrów, do najbliższego dworca kolejowego jest 45 kilometrów, natomiast do lotniska w Krakowie-Balicach – 100 kilometrów. Warto wykorzystać niewątpliwy atut położenia – obiekt umiejscowiony jest tylko 8 kilometrów od znanego miejsca uzdrowiskowego Buska-Zdroju.

Konferencje jak wnętrza – zaplanowane do najmniejszego szczegółu

Pewnych spraw nie pozostawiamy przypadkowi. Spontaniczność niestety bywa źródłem niepożądanych sytuacji, dlatego jeśli cenimy dobrą organizację i utrzymanie kontroli nad przebiegiem spotkań zawodowych, postawmy na profesjonalnych partnerów i sprawdzone obiekty. W Pałacu w Konarach znajdziemy 2 sale konferencyjne. Większa, o powierzchni 936 mkw., utrzymana w pałacowym stylu, pomieści nawet 500 osób podczas bankietu stojącego lub 300 gości w przypadku ustawienia typu klasa. Mniejsza sala to typowe pomieszczenie konferencyjne o powierzchni 158 mkw., w którym można zaplanować bankiet stojący na 170 osób lub konferencję, również dla 170 osób, w układzie teatralnym. Obie sale są klimatyzowane, wyposażone w profesjonalne nagłośnienie, projektory multimedialne, mikrofony bezprzewodowe, ekrany, flipcharty, jak również elektryczny system zaciemniania pomieszczeń, przydatny podczas projekcji i prezentacji. Uczestnicy konferencji lub zjazdu mogą również korzystać z bezprzewodowego Internetu. Obie sale utrzymane są w przyjemnej dla oka kolorystyce – bieli, beżach, brązach. W salach znajduje się również miejsce na zaaranżowanie bufetu kawowego.  

Wypoczynek w komfortowym pokoju, a może… spotkanie przy stole bilardowym?

Pokoje hotelowe Pałacu w Konarach zadowolą zarówno tych z gości, którzy cenią sobie nowoczesność z fantazją, jak i zwolenników wysmakowanych klasycznych wnętrz. Dominują barwy kojarzone z elegancją – biel, czerń, szarości, beże i złocenia. Zaplecze hotelowe obejmuje łącznie 18 wygodnych pokoi jedno- i dwuosobowych (typu Twin), a także 2 ekskluzywne apartamenty (o nazwach „Apartament Biały” oraz „Apartament Brązowy”) – z łazienkami. Każde z pomieszczeń jest wyposażone w klimatyzację, TV satelitarną, bezprzewodowy Internet.  Warto zauważyć też, że Pałac w Konarach jest miejscem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych – poruszanie się między poszczególnymi kondycjami umożliwia winda, wśród pokoi znajdują się też takie, które niepełnosprawnym zapewniają szczególne udogodnienia.

Ważnym punktem pobytu w obiekcie konferencyjnym są, co tu ukrywać, posiłki oraz przerwy kawowe. Można wówczas wymienić się spostrzeżeniami po spotkaniu lub kontaktami zawodowymi, zintegrować grupę pracowników. W Pałacu w Konarach takim miejscem jest Restauracja Mirage, która oferuje także usługi cateringowe. Na terenie obiektu znajduje się również Chata Grillowa, w której można miło spędzić czas.

Na dobrą zabawę można zawsze liczyć w klubie nocnym Mirage Music Club, w którym zainteresowani rozegrają partię bilardu lub kręgli. Ci, którzy lubią po pracy zadbać o swoją formę fizyczną, mogą udać się do doskonale wyposażonej siłowni (m.in. bieżnie, trenaż eliptyczny, rowerek). Do dyspozycji gości oddane są również interesująco zaprojektowany basen oraz sauna mokra i sucha. A jeśli chcemy zachęcić uczestników kursu lub wyjazdu integracyjnego do działań grupowych, możemy skorzystać z wielofunkcyjnego boiska. Organizacja wydarzenia firmowego w Pałacu w Konarach bez wątpienia stwarza wiele możliwości.