Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na miejsca do zorganizowania spotkań biznesowych na Śląsku powiększa się także oferta tamtejszych hoteli. Po zakończonej modernizacji w katowickim Park Hotelu Diament, ośrodek zyskał nowe centrum konferencyjne na 350 osób.

Modernizacja Hotel Parku Diament objęła kompletny wystrój sal konferencyjnych oraz restauracji na najwyższym, szóstym piętrze obiektu. Pomieszczenia utrzymane są teraz w stonowanych, ciepłych barwach. 6 sal (na 350 osób), tworzących nowe Centrum Konferencyjne posiada system automatycznych, przesuwnych ścian, umożliwiających dowolną aranżację przestrzeni. Sale te można połączyć w jedną lub użytkować jako kilka mniejszych. Łączna powierzchnia użytkowa nowego Centrum to ponad 500 mkw. Ponadto, na parterze budynku do dyspozycji gości pozostał wyremontowany wcześniej Business Room, na 10 osób, dostosowany do bardziej kameralnego spotkania czy prezentacji. Wszystkie sale hotelu posiadają dostęp do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz wyposażone są w sprzęt multimedialny w postaci rzutnika, projektora, wysuwanego ekranu, telewizora oraz systemu nagłośnienia. Personel hotelu zapewnia obsługę gastronomiczną szkoleń, łącznie z lunchami i przerwami kawowymi. Do dyspozycji uczestników spotkań pozostaje hotelowy parking na 45 miejsc. Jedno piętro hotelu, o podwyższonym standardzie, działa jako „Strefa Biznes”.