Trzecia edycja Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 16-20 marca 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego. Organizatorzy liczą na kolejny sukces wydarzenia.

Na tegorocznych konferencjach i sesjach w ramach Meetings Week pojawiło się prawie tysiąc osób związanych z przemysłem spotkań. Cele przedsięwzięcia, czyli edukacja, promocja i integracja przedstawicieli branży konferencji i eventów, zostały zrealizowane. W nadchodzącym roku założenia są podobne. Popularyzacja branży spotkań pozostaje nie bez znaczenia dla krajowej gospodarki, a takie prestiżowe wydarzenia są okazją do przyjrzenia się roli Polski na międzynarodowym rynku konferencyjnym. Polscy specjaliści branży MICE mają ponadto okazję spotkania się z przedstawicielami branży z krajów, które odnoszą sukcesy na tym polu.  

Meetings Week Poland to inicjatywa Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (zobacz), Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland (zobacz), Stowarzyszenia Branży Eventowej (zobacz) i Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT (zobacz) przy współpracy Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji (zobacz), Polskiej Organizacji Turystycznej (zobacz) oraz The Warsaw Voice. Ministerstwo Sportu i Turystyki (zobacz) objęło wydarzenie patronatem medialnym.  

Konferencje na Stadionie Narodowym

Biorąc pod uwagę zaplecze konferencyjne Stadionu Narodowego nie dziwi wybór miejsca na tak prestiżowe wydarzenie dla dużej liczby gości. Centrum Konferencyjne Stadionu Narodowego należy do największych w Warszawie. Znajduje się w nim sześć sal konferencyjnych, Biznes Klub, Galeria oraz loże. Same sale konferencyjne pomieszczą jednocześnie 1920 osób w ustawieniu teatralnym. Przestrzeń sal można dzielić. Ponadto, w Biznes Klubie w ustawieniu teatralnym zmieści się 2600 osób, a w Galerii kolejnych 1500.