Krakowski hotel Radisson Blu został oficjalnym partnerem X Cracovia Maraton, imprezy biegowej która odbędzie 17 kwietnia w Krakowie. W maratonie jako zawodnicy startują również Nino Rosenlund – Dyrektor Generalny hotelu oraz Wojciech Liszka – Dyrektor Działu Sprzedaży.

Cracovia Maraton, który odbywa się już po raz dziesiąty to jedno z największych wydarzeń biegowych w kraju. W tym roku partnerem imprezy został Radisson Blu Hotel, Kraków. W najbliższy weekend w święcie biegaczy spodziewany jest udział około 5000 osób. Wśród nich wystartuje Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie oraz Wojciech Liszka – Dyrektor Działu Sprzedaży. - W każdym kryje się biegacz. Kto nauczył się chodzić – potrafi biegać. Dowodem na to są niezliczone setki osób, które codziennie bez względu na pogodę i porę dnia biegają po Krakowie i innych polskich miastach – mówi Nino Rosenlund. - Ich zapał zainspirował nas do wspierania tego sportu tak bardzo, że postanowiliśmy włączyć się w imprezę jako partner ale i jako zapaleni biegacze – wyjaśnia. Bieganie to najprostsza, najbardziej naturalna forma ruchu dla zdrowia. Poprawia sylwetkę, zwiększa wytrzymałość, wzmacnia serce, płuca, układ krążenia i mięśnie. Poza tym odstresowuje, rozjaśnia umysł i... daje przyjaciół, bo najlepiej biega się z kimś. Dlatego co tydzień we środę, o godzinie 7.00 rano, hotel zaprasza Krakowian i gości na poranny jogging w ramach akcji "Follow Us!"   Szczupła, prosta sylwetka, sprężysty krok, silny organizm, uśmiech i mnóstwo energii – to główne korzyści porannego treningu. - Nasza cotygodniowa trasa wiedzie przez krakowskie Planty. Jedno okrążenie - 3,5 km – to około 20 minut biegu i spalenie 300 kalorii. Jednak wytrawni biegacze zależnie od predyspozycji mogą dołączyć drugie, trzecie i kolejne okrążenia! – mówi Wojciech Liszka Dyrektor Działu Sprzedaży. Akcja „Follow Us” jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności Radisson Blu w Krakowie, w której troska o zdrowie zajmuje jedno z najważniejszych miejsc. Od połowy 2010 roku, działania z zakresu CSR realizowane są przez hotel pod wspólnym hasłem: Blu Loves Green.  

źrodło: www.radissonblu.com (PR)