Krakowski Radisson Blu nakrecił dwa filmy promocyjne, które oprócz zalet hotelu przedstawiają Kraków jako miejsce ciekawe dla turystów i atrakcyjne dla biznesu.

Od niedawna filmy przygotowane przez studio filmowe MPStudios można obejrzeć w portalu YouTube.

W czerwcu krakowski Radisson Blu na kilka tygodni zamienił się w prawdziwe studio nagrań. Efektem tej pracy, a także przygotowań, opracowywania koncepcji, pisania scenariuszy oraz wielu godzin spędzonych w plenerze i obróbki materiału w studio są dwa filmy promocyjne. Jeden skierowany jest do osób odwiedzających Kraków w celach biznesowych, drugi przedstawia turystyczne zalety miasta. Po kilku miesiącach intensywnej pracy, od niedawna gotowe produkcje można obejrzeć na kanale YouTube.

- Naszym celem było nagranie krótkich, a jednocześnie dynamicznych spotów. Chcieliśmy przede wszystkim przedstawić w nich nasz hotel, ale również zaprezentować miasto z jak najlepszej strony. Nagrywaliśmy zdjęcia na krakowskim rynku, na Kazimierzu, w Wieliczce, Oświęcimiu i na lotnisku. W obydwu filmach widać najwspanialsze zabytki Krakowa – mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie. - Myślę, ze udało nam się oddać w nagraniach ich urok i wyjątkowy charakter... i mam nadzieje, ze tak samo pomyślą nasi goście i turyści w różnych celach odwiedzający Kraków” – dodaje Rosenlund. W nagraniach obydwu filmów wzięli udział niemal wszyscy pracownicy hotelu, tworząc wspólnie ponad 80 osobowy zespól aktorów i statystów. Do współpracy zaproszono również aktora – Pawła Ziębe oraz wizażystkę Anne Fabian. Efekty ich wspólnej pracy oraz wspaniale uroki Krakowa mozna obejrzec na: http://www.youtube.com/watch?v=mXHrbhYjCns – film turystyczny http://www.youtube.com/watch?v=ASpRqMk-FsU – film biznesowy

źródło: www.radissonblu.com