Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Sofitel Warsaw Victoria

Królewska 11, 00-065 Warszawa
http://www.accorhotels.com/pl/hotel-3378-sofitel-warsaw-victoria/index.shtml

Kontakt do obiektu

Magdalena Chojnacka Marketing Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 650 os.
bankiet 600 os.
nocleg 526 os.
Widok

Nowy raport Orbisu "Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi"

Data aktualności: 17-06-2014

  • Nowy raport Orbisu

    Podczas spotkania Biznes Mixer & Seminar, które odbyło się 11 czerwca w hotelu Sofitel Warsaw Victoria zaprezentowano raport „Trendy w zarządzaniu podróżami służbowymi”. Jakie są wnioski z badania i prognozy na 2014 rok?


    To drugi raport, który przygotowała Grupa Hotelowa Orbis wraz z firmą Sana Consulting. Pierwszy dotyczył trendów w branży spotkań, eventów, konferencji i podróży motywacyjnych (pisaliśmy o nim w naszym serwisie). Najnowsze badanie przynosi optymistyczny sygnał o 2% wzroście potrzeb noclegowych w związku z podróżami służbowymi w Polsce. Pomimo kryzysu ekonomicznego i presji firm na redukowanie kosztów roczne budżety przeznaczone na noclegi wzrosły od 3% o 5% (w zależności od firmy). Ponad jedna trzecia badanych przewiduje też, że zapotrzebowanie na usługi hotelowe ich firm w 2014 r. wzrośnie o ok. 10% (36%) albo pozostanie na tym samym poziomie (34%).


    Gdzie szukane są informacje o hotelach?


    Najważniejszym źródłem informacji o hotelach dla travel managerów i osób rezerwujących noclegi pozostaje nadal Internet (42% respondentów), a w szczególności specjalistyczne wyszukiwarki. W dalszej kolejności wskazane zostały Travel Managment Companys (41%) oraz same hotele (39%).


    Jakie kwoty firmy zostawiają w hotelach?


    Krajowe podróże pracowników zazwyczaj trawją dłużej niż jeden dzień (76%) i wiążą się z przynajmniej jednym noclegiem pracownika (40% firm). Na podróże służbowe firmy przeznaczają 250-300 zł (w zależności od miasta). Ponadto z raportu wynika, że firmy planowały wydatki na noclegi w 2014 na poziomie od 751 tys. do 1 miliona (19% firm) oraz powyżej 1,5 miliona zł (21%).


    Co decyduje o wyborze hotelu?


    Lokalizacja, cena i standard – to podstawowe kryteria, które są brane pod uwagę przy wyborze hoteli (lokalizacja: 64% travel managerowie, 71% inni rezerwujący; cena: 58% travel managerowie, 66% inni; standard: 51% travel managerowie, 59% inni). Jedna czwarta gości biznesowych ważna jest również możliwość skorzystania z sal konferencyjnych typu meeting room.

    Znaczenie hoteli sieciowych i hoteli grupy Accor

    Najwięcej rezerwacji dokonywanych jest w hotelach sieciowych – deklaruje to 89% travel managerów i 73% managerów podróżujących i innych rezerwujących. Czynniki, które decydują o tym wyborze to: dogodna lokalizacja, gwarantowany standard pokoju i obsługi oraz lepsza responsywność na potrzeby gości korporacyjnych. Uczestnicy badania przyznali, że kierują się w dużej mierze marką hotelu (73%).
    Hotele Grupy Accor wybierane są przez travel managerów m.in. ze względu atrakcyjna lokalizacja (55%), pozytywne opinie pracowników (46%), a przez innych rezerwujących – ze względu na gwarancję standardu (52%) i atrakcyjną lokalizację (46%).

    Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Orbis S.A. przez firmą Sana Consulting na grupie 150 travel managerów, 100 podróżujących członków zarządu i managerów, 100 organizatorów podróży (asystenci, działy wsparcia sprzedaży, agencje TMC) w okresie 26.03-20.05.2014 r.

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku: