Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców a także teatrów i muzeów i innych oryginalnych miejsc.

Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Sound Garden Hotel

Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa
www.soundgardenhotel.pl

Kontakt do obiektu

Iwona Kubisz Head of Sales 48 66...... Pokaż telefony

Podstawowe parametry

konferencja 160 os.
bankiet 160 os.
nocleg 410 os.
Widok
  • https://www.youtube.com/watch?v=v3jap9FP8jE

Petr Diviš dyrektorem warszawskiego hotelu samoobsługowego

Data aktualności: 07-02-2013

  • Petr Diviš dyrektorem warszawskiego hotelu samoobsługowego - Sound Garden Hotel

    Petr Diviš jako general manager przygotowuje warszawski hotel do otwarcia w kwietniu 2013 r. W obiekcie znajdzie się rozbudowane zaplecze konferencyjne, na które złoży się 9 sal konferencyjnych mogących pomieścić nawet do 300 osób.

     

     

     

     

     

     


    W ciągu ostatnich kilku miesięcy Diviš, dzielił swój czas pomiędzy zarządzanie sopocką Merą, a przygotowywaniem otwarcia Sound Garden Hotel - oba obiekty należą bowiem do grupy Legend Hotels & Spa. Na chwilę obecną zajmuje się wyłącznie rozwojem warszawskiego hotelu. - Moim planem jest spektakularne otwarcie Sound Garden Hotel a następnie, podobnie jak pozostałe obiekty, które prowadziłem, osiągniecie jak najlepszych wyników – mówi Petr Diviš.

    Diviš, który jest absolwentem ekonomii i psychologii, pięciokrotnie otwierał obiekty, trzykrotnie będąc ich dyrektorem generalnym. Odpowiadał m.in. za inaugurację NH Hotels w Pradze, Albert Hotel w Rydze oraz Mera Spa Hotel w Sopocie.

    Już od kwietnia 2013 r. w Sound Garden Hotel będzie można zorganizować konferencje nawet do 300 osób. Część konferencyjna znajdującego się przy ul. Żwirki i Wigury obiektu będzie składała się z 9 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ponad 600 mkw. Połączenia będzie można dowolnie konfigurować, dzięki czemu w jednym czasie możliwe będzie zarówno zorganizowanie zarówno dużych konferencji i eventów, jak również kameralnych spotkań biznesowych. W obiekcie znajdzie się również taras z ogrodem, gdzie będzie można organizować różnorodne wydarzenia. O wszystkie aspekty organizacyjne oraz szczegóły dotyczące pobytu, cateringu i transportu uczestników eventu zadba osobisty doradca - konsjerż.

    W samoobsługowym warszawskim hotelu znajdzie się 206 pokoi, w tym pokoje dla niepełnosprawnych i apartamenty. Rezerwację pokoju można będzie uzyskać w drodze elektronicznej lub poprzez aplikację mobilną. W hotelu nie będzie tradycyjnej recepcji, bowiem zastąpiona ona zostanie przez elektroniczne kioski, służące do celów meldunkowych i rozliczeniowych. W całym budynku będzie funkcjonował bezprzewodowy dostęp do internetu, a hotelowa restauracja będzie w stanie obsłużyć jednorazowo do 160 osób. Co ciekawe, w obiekcie nie będzie też klasycznego wymeldowania - po zjedzeniu porannego śniadania gość hotelu będzie mógł po prostu z niego wyjść.

    źródło: Sound Garden Hotel

Poleć artykuł:
Napisz komentarz na Facebooku:

Oferty specjalne