W lipcu 2012 r. zakończył się kolejny etap weryfikacji obiektów hotelowych w programie Złoty Standard. Jednym z podmiotów, które uzyskały certyfikat potwierdzający wysoką jakość świadczonych usług, jest Villa Hoff w Trzęsaczu.

Obiekt uzyskał certyfikat w kategorii "Obsługa gościa hotelowego". Podczas wizyty audytowej audytor wraz z konsultantem badali efektywność obiektu hotelowego w takich obszarach, jak obsługa klienta (standardy obsługi recepcyjnej i parkingowej, obsługa w punkcie gastronomicznym, czynności w zakresie pielęgnacji obiektu, procedura informowania klienta, procedura zakwaterowania i wykwaterowania), działania marketingowe (oznakowanie obiektu, stosowane środki informacji i promocji, współpraca z systemami rezerwacji hotelowej, organizacja w zakresie pozyskiwania klientów kluczowych),  polityka cenowa i promocje cenowe oraz budowanie potencjału organizacji poprzez rekrutację i doskonalenie kadr, a także systemy motywacyjne. Jak zapewnia Anna Piotrowska z działu marketingu Villa Hoff Wellness Spa, nastawienie na wysoką jakość świadczonych usług jest priorytetem dla całego zespołu od początku istnienia obiektu. Villa Hoff oferuje 52 miejsca noclegowe w klimatyzowanych pokojach i apartamentach. Hotelowa restauracja specjalizuje się w potrawach polskich i międzynarodowych, jak również dań morskich. Do dyspozycji gości obiektu pozostaje również lobby bar z salą bilardową. W kompleksie Club Spa Villa Hoff można korzystać z krytego basenu z podgrzewaną wodą i biczami wodnymi, jacuzzi, sauny suchej i rzymskiej oraz gabinetów: kosmetycznego, odnowy biologicznej i masażu. Villa Hoff posiada również garaż podziemny i monitorowany parking przed budynkiem. Do dyspozycji organizatorów konferencji Villa Hoff Wellness Spa oddaje salę, w której mogą być organizowane kursy, szkolenia i konferencje do 50 osób. Pomieszczenie posiada bezprzewodowy dostęp do internetu i jest wyposażone w rzutnik pisma, projektor, ekran oraz flipchart. Sala - podobnie jak większość hotelowych pomieszczeń - jest w pełni klimatyzowana. Podczas przerw w spotkaniach na życzenie uczestników wydarzenia mają miejsce przerwy kawowe. Istnieje również możliwość zorganizowania posiłków w hotelowej restauracji.

źródło: www.villahoff.pl