Usługi konferencyjne.
Skorzystaj z naszego katalogu usług, które stanowią podstawę udanej konferencji!
W ofercie, między innymi, transport i rejestracja gości, catering, scenografia i hostessy.
Sprawdź!

Promocja

Usługa dodana przez:

Praktycy.com

Region: Dolny Śląsk
Miejsce świadczenia:
ul. Braci Gierymskich 156
50-950 Wrocław
woj. dolnośląskie
Kontakt:

E-mail :
www: http://www.praktycy.com

Kategorie:
Widok

Opis uslugi:


Dlaczego niektóre firmy sprzedają na rynku takie same usługi, produkty dwu lub trzykrotnie drożej niż konkurencja? Dlaczego klienci, nie bacząc na cenę, wybierają właśnie ich towary, choć na półce w sklepie lub na rynku są setki praktycznie identycznych ofert - produktów lub usług? Dlaczego niektórym firmom udaje się permanentnie zwiększać sprzedaż, także w kryzysie?

W czasach kiedy problemem przestało być jak wyprodukować - stworzyć produkt czy usługę, a coraz większym wyzwaniem staje się jak sprzedać z zyskiem, o sukcesie firmy przesądza taki element jak silna i rozpoznawalna marka, czy też skutecznie realizowany marketing oraz promocja online i offline.

W zakresie marketingu i reklamy oferujemy:

  • Tworzenie długo i krótkookresowych strategii marketingowych
  • Planowanie i realizację działań strategicznych i operacyjnych w zakresie marketingu, w tym:
      • przygotowanie i egzekucja kampanii promocyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych (zarówno ATL, jak i BTL)
      • przygotowanie i realizacja konkretnych form reklamowych online i offline
      • planowanie i zakup mediów tradycyjnych i online
  • Pełen pakiet usług związanych z e-marketingiem, w tym przygotowanie serwisów internetowych
  • Przygotowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW) - logo, strona www, wizytówki, papier firmowy, etc.
  • Przygotowanie oraz realizacja badań rynkowych - ilościowych i jakościowych w zakresie:
    • świadomości marki produktu lub firmy, a także marek konkurencyjnych
    • postrzegania firmy, w tym analizy SWOT i conjoint
    • marketingu - mix firmy, ze szczególnym uwzględnieniem analizy produktowej i grupy docelowej (wielkość, branże, przychody),
    • relacji z klientami i otoczeniem firmy: liderami opinii, mediami, klientami, pracownikami, partnerami,
  • Organizację eventów i spotkań firmowych
  • Niestandardowe formy marketingu, m.in.:
    • Guerilla marketing
    • Marketing szeptany
    • Marketing wirusowy, w tym online.

Poleć usługę:
Napisz komentarz na Facebooku: