Jeszcze w tym roku w popularnym krakowskim hotelu dokończone zostaną prace remontowo-modernizacyjne.

Remont Hotelu Royal będzie miał miejsce w części "A" (prace remontowe w części "B" zostały zakończone w maju 2011 r.). Jak informuje Katarzyna Jasnowska-Musiał, specjalista ds. inwestycji i nieruchomości w Grupie Hoteli WAM, prace mają wpłynąć na polepszenie jakości oferowanych usług oraz poprawią komfort korzystających z hotelu gości. Mieszczący się w odrestaurowanej, secesyjnej kamienicy Hotel Royal kieruje swoją ofertę głównie do osób podróżujących w celach biznesowych. Obiekt oddaje do dyspozycji gości 198 miejsc noclegowych w 33 pokojach jednoosobowych, 32 pokojach dwuosobowych, 9 pokojach trzyosobowych, 12 pokojach czteroosobowych, 10 pokojach typu studio oraz 3 apartamentach. Obiekt posiada również zaplecze konferencyjne, przeznaczone do organizacji wszelkiego typu spotkań biznesowych, konferencji oraz imprez okolicznościowych, na które składają się 4 sale o powierzchni od 30 mkw. do 105 mkw. (sale bankietowa, sala konferencyjna, mała sala "A" i sala "B"). Wszystkie pomieszczenia konferencyjne są wyposażoone w niezbędny sprzęt audiowizualny oraz bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu. Jak zapewniają przedstawiciele obiektu, hotelowa restauracja jest w stanie obsłużyć każdą konferencję w zakresie przerw kawowych, jak i lunchu. W budynku hotelu działa również kawiarnia Royal Art Cafe, w której istnieje możliwość zorganizowania konferencji, spotkania biznesowego, firmowej uroczystości, bądź rodzinnego przyjęcia.

źródło: www.hotelewam.pl, www.propertynews.pl