Stefan Makowiecki i Witold Piszczadowski będą współpracować z organizatorami spotkań w kinach sieci.

Witold Piszczadowski, który dołączył do Pionu Klientów Kluczowych, jest związany z rynkiem mediowym od 2002 roku. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym Mindshare, a od 2008 roku był związany z działem handlowym Grupy RMF. – Mamy nadzieję, że bogate doświadczenie Witka pozwoli na dalszy rozwój spółki i przyniesie realne efekty w postaci podpisania długoterminowych umów z klientami bezpośrednimi i budowanie relacji z domami mediowymi – mówi Joanna Oczkowska, szef Pionu Klientów Kluczowych Biura Reklamy Multikino Media. Stanowisko sales managera w Pionie New Business zostało powierzone Stefanowi Makowieckiemu, który przez ostatnie trzy lata pracował w dziale sprzedaży korporacyjnej w Poznaniu. Odpowiadał w kinie za sprzedaż lokalną oraz koordynację konferencji i wydarzeń specjalnych. Teraz do głównych zadań Makowieckiego będzie należało pozyskiwanie nowych klientów, a tdkże dbanie o klientów, którzy jeszcze nie mieli okazji reklamować się w kinach. Przypomnijmy, że oferta spółki Multikino Media składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej, sponsoringu, akcji specjalnych oraz organizacji konferencji. Firma dysponuje 39 kinami i 232 ekranami.

źródło: www.multikinomedia.pl