Z okazji otwarcia hotel zaproponuje specjalne ceny pokoi, a pierwsi goście obiektu zostaną przywitani lampką wina z hotelowej winiarni.

Obecnie dział sprzedaży i marketingu hotelu Grand Cru jest na etapie intensywnych przygotowań ofert specjalnych. Pełna informacja na ich temat ma zostać niebawem opublikowana na stronie internetowej obiektu. Osoby zainteresowane zorganizowaniem konferencji mogą już jednak przesyłać zapytania drogą elektroniczną. Jak zapewniają przedstawiciele Hotelu Grand Cru, obiekt spełni oczekiwania najbardziej wymagających gości, jakimi są ludzie biznesu, organizatorzy konferencji, szkoleń i spotkań branżowych. Na terenie całego hotelu dostępne jest szybkie, bezprzewodowe łącze internetowe, kącik biznesowy oraz 2 klimatyzowane, w pełni wyposażone sale konferencyjne, których połączenie umożliwia organizację spotkań do 100 osób w ustawieniu teatralnym. Do dyspozycji uczestników spotkań zostanie oddany wysokiej klasy sprzęt audiowizualny, pozwalający na przeprowadzenia szkoleń na najwyższym poziomie. Doświadczony personel hotelu ma zaś służyć swoją fachową radą na każdym etapie przygotowań i dbać o to, aby poszczególne części spotkania odbywały się zgodnie z ustalonym harmonogramem. W hotelu znajdzie się 50 klimatyzowanych pokoi wyposażonych m.in.: w biurko z krzesłem do pracy, telewizor LCD, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibarek, zestaw do prasowania, sejf, suszarkę w łazience oraz Wi-Fi. W podziemiach budynku funkcjonować będzie Restauracja Grand Cru, która może być miejscem na romantyczną kolację, spotkanie biznesowe, czy obiad rodzinny. Z myślą o gościach do użytku zostanie udostępniona część fitness oraz sauna.

źródło: www.hotelgrandcru.pl