Przestrzeń:

Sala Czerwona A

Obiekt:
Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA
100os. Konferencja Teatralnie
0os. Bankiet Bankiet stojący
200m2 Powierzchnia 0 x 0 x 0

Opis przestrzeni Sala Czerwona A


Sala Czerwona A

Duża, funkcjonalna i przestronna sala konferencyjno - bankietowa o pow. 350 m2. Salę polecamy na szkolenia, jako powierzchnię targową oraz jako ekskluzywną salę balowo - bankietową.

Klimatyzacja Klimatyzacja
Zaciemnienie regulowane Zaciemnienie regulowane
Dostęp do światła dziennego Dostęp do światła dziennego
Nagłośnienie sufitowe Nagłośnienie sufitowe
Internet Wi-Fi Internet Wi-Fi
  • Projektor
  • Ekran wbudowany
  • Tablica
  • Flipchart
  • Mikser audio
  • TV / monitor LCD
  • Regulowane oświetlenie
  • Wygłuszenie
  • Prąd - gniazdo trójfazowe
  • Scena / podest
  • Brak kolumn
  • Wjedzie samochód

Inne przestrzenie w Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA

Parametry sal

Sala Niebieska
1 296,96 zł netto
Za dzień
Sala Niebieska
112 m2
110
Sala Zielona
1 158 zł netto
Za dzień
Sala Zielona
100 m2
90
Sala Czerwona B
1 737 zł netto
Za dzień
Sala Czerwona AB
4 053 zł netto
Za dzień
Sala Czerwona AB
350 m2
200
120

Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA

Przejdź do prezentacji

Hotel Robert's Port Lake Resort & SPA

Hotel Robert's Port**** Lake Resort & SPA  położony malowniczo nad brzegiem jeziora Tałty z dostępem do szlaku Wielkich Jezior Mazurskich, w okolicy Puszczy Piskiej, oddalony 5 km od Mikołajek.

Trzy nowoczesne sale konferencyjne wyposażone w sprzęt multimedialny w różnych ustawieniach są w stanie pomieścić łącznie do 400 osób. Ponadto w hotelu są 2 restauracje - śniadaniowo-bufetowa Kapitańska z przeszkloną podłogą z widokiem na basen, barem w kształcie żaglowca i panoramicznym widokiem na jezioro oraz a'la carte Żeglarska z kartą pełną wyśmienitych potraw, które smakami nawiązują do kultury i tradycji regionu. Dopełnieniem udanego wyjazdu firmowego może być szeroka oferta kompleksu SPA&Wellness Witalna Przystań.

Ponad 5 ha zielonego terenu wokół hotelu to doskonałe miejsce do aktywności fizycznych i organizacji atrakcji integracyjnych czy imprez…