Hotele na konferencje w górach
Strona główna    /    Przewodniki i kolekcje    /    Sale konferencyjne w górach

Sale konferencyjne w górach

Potrzebna Ci sala konferencyjna w górach? Oto przewodnik po obiektach konferencyjnych, w którym znajdziesz pełną listę obiektów oferujących wynajem sal konferencyjnych i dających możliwość zorganizowania wyjątkowego eventu w polskich górach. Znajdź doskonałe miejsce w serwisie Konferencje.pl.

czytaj dalej…

Wyróżnione obiekty z salami konferencyjnymi w górach

Sprawdź naszą listę obiektów z salami konferencyjnymi w górach

Tatry, Podhale, Beskidy, Sudety – to ważniejsze górskie rejony kraju, w których można znaleźć ciekawe obiekty i przestronne sale konferencyjne na wynajem. Duża różnorodność i bogactwo ofert sprawia, że góry to jedna z najczęściej wybieranych destynacji konferencyjnych. Wiele luksusowych hoteli oferuje designerskie sale konferencyjne, ale w górach można znaleźć je także w skromniejszych ośrodkach, w których znajdują się także wygodne sale szkoleniowe.

Polskie góry to fantastyczne krajobrazy, spokój i jednocześnie możliwość aktywnego wypoczynku – w zależności od sezonu możliwe jest uprawianie sportów na śniegu, piesze wędrówki, rajdy rowerowe czy spływy górskimi rzekami. To, rzecz jasna, także liczne obiekty konferencyjne.

Najbardziej luksusowe ośrodki konferencyjne to bez wątpienia Zakopane oraz sąsiadujące z zimową stolicą Polski miejscowości Podhala (np. Bukowina Tatrzańska). W centrum Zakopanego znaleźć można spory wybór obiektów konferencyjnych – kilka hoteli pięciogwiazdkowych oraz liczne czterogwiazdkowe, a sale konferencyjne w zakopiańskich i podhalańskich hotelach mogą przyjąć nawet 500-600 osób. W Tatrach i na Podhalu jest również dużo mniejszych, bardziej kameralnych hoteli i ośrodków, których sale szkoleniowe i konferencyjne przeznaczone są na 100-150 osób.

Klimatyzowane sale konferencyjne w Sudetach

Obiekty konferencyjne w górach czekają na organizatorów również w Sudetach – w tym potężna sala w hotelu Gołębiewski w Karpaczu (na 1,8 tys. osób). Ten czterogwiazdkowy nowoczesny hotel położony u podnóża Śnieżki oferuje uczestnikom konferencji szereg atrakcji (w pobliżu znajduje się duży Park Wodny), a organizatorom – profesjonalne Centrum Konferencyjne oferujące 28 sal konferencyjnych. Inne hotele konferencyjne w Karpaczu to m.in. trzygwiazdkowe Mercure Skalny Karpacz (450 osób) i Hotel Vivaldi Karpacz (90 osób).

Szklarska Poręba, kolejna miejscowość wypoczynkowa Sudetów, ma w swojej ofercie zarówno ośrodki szkoleniowe, jak i pięcio- i czterogwiazdkowe hotele mające przestrzenie konferencyjne na kilkaset osób. Największe sale konferencyjne w Szklarskiej Porębie oferują Dolnośląskie Centrum Sportu Polana Jakuszycka (ponad 430 osób), Blue Mountain Resort Szklarska Poręba (350 osób) oraz pięciogwiazdkowy Platinum Mountain Hotel & Spa (250 osób). Hotele dysponują oczywiście luksusowymi miejscami noclegowymi dla gości spotkań biznesowych.

Organizacja konferencji w Beskidach

Kolejne cenione przez organizatorów konferencji miejscowości znajdują się w Beskidach – Szczyrk, Wisła, Ustroń oferują wiele komfortowych hoteli, zarówno dla gości indywidualnych, jak i na potrzeby konferencji, szkoleń czy kongresów. W Szczyrku luksusowy Hotel Klimczok Resort & Spa to wyjątkowy, czterogwiazdkowy hotel, którego sala konferencyjna może pomieścić 400 osób. Niewiele mniejsze możliwości ma tak samo sklasyfikowany Hotel STOK w Wiśle, leżący w dolinie Jawornika (sala do dyspozycji gości biznesowych może pomieścić 420 osób), zaś w Ustroniu na gości czeka pięciogwiazdkowy hotel Belweder, który ma piękną salę konferencyjną dla 200 uczestników. Niewątpliwym atutem jest nowoczesne wyposażenie oraz kompleksowe usługi konferencyjne, dzięki którym można z łatwością zorganizować spotkanie biznesowe.

W malowniczym zakątku Beskidu Śląskiego, w Krynicy-Zdroju, na gości czekają zarówno małe, kameralne pensjonaty, jak i okazałe, luksusowe apartamenty oraz hotele, a w nich – znakomicie przygotowane sale konferencyjne oraz wygodne pokoje, wiele z nich posiada także salon SPA. Czarny Potok Resort Spa & Conference to obiekt oferujący salę dla 310 osób. Inny nowoczesny obiekt, czyli czterogwiazdkowy Hotel Krynica (320 osób), jest on doskonałym miejscem na konferencje w górach dla organizatorów, którzy cenią sobie prestiż i klimatyczne otoczenie jednego z najbardziej stylowych miejsc w Polsce. W Krynicy na uwagę zasługuje też Hotel Belmonte – jego nowoczesny design doskonale współgra z wysokim komfortem. Konferencja w hotelu to także gwarancja miejsc noclegowych w eleganckich pokojach.

Obiekty konferencyjne i ośrodki szkoleniowe, w których można organizować duże konferencje i imprezy firmowe, można znaleźć również w innych miejscowościach, położonych w górach. Wszędzie tam, gdzie atrakcje – w postaci przyrody i możliwości aktywnego wypoczynku – czekają na turystę indywidualnego, z czasem pojawiają się i turyści biznesowi, bez wątpienia bardziej wymagający. Jest więc tylko kwestią czasu (i inwestycji), pojawienie się dużych obiektów i sal konferencyjnych w jakiejś uzdrowiskowej miejscowości w górach takich jak Bieszczady czy Góry Świętokrzyskie.

Sale konferencyjne w górach – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Gdzie w górach warto zorganizować konferencję?

Polskie góry to idealne miejsce na organizację udanej konferencji. W górach znajduje się wiele ośrodków przystosowanych do organizacji szkoleń i konferencji. Większość z nich oferuje usługi dodatkowe w postaci miejsc noclegowych.

IIe kosztuje sala konferencyjna w górach?

Koszt wynajmu sali na konferencję w górach zależy od klasy ośrodka oraz od tego czy organizatorzy będą korzystali z dodatkowych usług takich jak np. catering czy wynajem miejsc noclegowych.