W sobotę 26 marca o godz. 20.30 zgasły światła w setkach milionów domów na całym świecie, w ponad 130 krajach na wszystkich kontynentach.

Zniknęły na godzinę najsłynniejsze budowle i obiekty jak Wieża Eiflla, Most Golden Gate, czy warszawski Pałac Kultury i Nauki.  Earth Hour jest największą na świecie akcją na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Do tej globalnej akcji włączył się po raz kolejny także hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie i w tym dniu zgasły na godzinę iluminacje świetlne na zewnątrz budynku, światło elektryczne w miejcach publicznych (lobby, restauracja i bary) zastąpiło światło świec. Goście byli zachęcani do wyłączenia światła w pokojach hotelowych.

Nie jest to jednorazowa akcja hotelu. Kwiecień każdego roku jest ogłaszany miesiącem Environmental Awareness Month dla pracowników hoteli Marriott na całym świecie. Misją akcji jest edukacja i uświadomienie im, jak ważna jest ochrona środowiska. W ramach programu  pracownicy hotelu planują w kwietniu szereg działań na rzecz najbliższego otoczenia, czyli okolic hotelu i lotniska. COURTYARD BY MARRIOTT WARSAW AIRPORT jest hotelem czterogwiazdkowym, położonym bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, naprzeciwko hali odlotów. 236 klimatyzowanych pokoi, każdy wyposażony w  linię telefoniczną z pocztą głosową, szybkie łącze internetowe, sejf wielkości laptopa, TV-Sat i Pay-TV, mini bar i zestaw do parzenia kawy/herbaty. Hotel oferuje swoim gościom restaurację Brasserie, Lobby Bar, Cyber Cafe, klub rekreacyjny, całodobowy sklep samoobsługowy z kawiarenką internetową. Internet bezprzewodowy (WiFi) dostępny jest w lobby hotelu oraz w salach konferencyjnych. Goście hotelowi mogą na bieżąco śledzić informacje o odlotach i przylotach samolotów, dzięki elektronicznemu Systemowi Informacji o Rejsach. Hotel oddaje do dyspozycji firm 15 sal wielofunkcyjnych o łącznej powierzchni 950 m kw., w tym salę balową na 450 osób, oraz sale konferencyjne  typu VIP boardroom z widokiem na płytę lotniska. MARRIOTT INTERNATIONAL, INC. jest wiodącą korporacją hotelarską posiadającą ponad 3.500 hoteli w 70 krajach. Marriott International zarządza i udziela franczyzy hotelom marki Marriott, JW Marriott, The Ritz-Carlton, Edition, Autograph Collection, Renaissance, Residence Inn, Courtyard, TownePlace Suites, Fairfield Inn Suites, SpringHill Suites i Bulgari; rozwija i zarządza własnymi obiektami wakacyjnymi, takimi jak Marriott Vacation Club, The Ritz-Carlton Destination Club, czy Grand Residences by Marriott; koncesjonuje i zarządza  brandami rezydencyjnymi The Ritz-Carlton Residences, JW Marriott Residences i Marriott Residences; zarządza Marriott Executive Apartments; poprzez oddział Marriott ExecuStay wynajmuje mieszkania służbowe; prowadzi także centra konferencyjne. Firma ma siedzibę w Bethesda, w stanie Maryland, USA i na koniec roku 2010 zatrudniała około 129 tys. pracowników. Przez magazyn FORTUNE® została uznana za jednego z najlepszych pracodawców, a przez Newsweek za jedną z najbardziej ekologicznych firm w Ameryce. W roku podatkowym 2010, Marriott International osiągnął przychód w wysokości prawie 12 miliardów USD. Więcej informacji i rezerwacje na stronie www.marriott.com, aktualności o firmie na www.marriottnewscenter.com.

źródło: www.courtyardwarsawairport.com (PR)