W ciągu trzech lat działalności obiektu zorganizowano w nim ponad 1 tys. konferencji, szkoleń, warsztatów oraz innych wydarzeń, w których łącznie wzięło udział 37 tys. osób. Zalety centrum docenili także producenci filmów reklamowych dla takich firm jak Virgin Mobile, Plus GSM, Eurobank, Citi Handlowy i Proama.

- Te 3 lata działalności naszego centrum konferencyjnego minęły bardzo szybko, może dlatego, że były niezwykle intensywne – mówi Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza. - Od początku aktywności rozbudowaliśmy obiekt o 4 nowe sale, a nasz zespół powiększył się dwukrotnie. Wynika to z tego, że z każdym rokiem zyskujemy coraz więcej klientów, którzy cenią Centrum Konferencyjne Adgar Plaza za wysoką jakość oraz profesjonalną obsługę i chętnie decydują się na organizację kolejnych wydarzeń właśnie u nas. Mam ogromną nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam nowe wyzwania, dzięki którym będziemy mogli nadal się rozwijać i wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych obecnych i przyszłych klientów. Cieszymy się, że przyjęta na początku działalności strategia stawiająca na najwyższą jakość obsługi oraz elastyczność w relacjach z klientami sprawdza się i jest doceniana w naszej codzienniej współpracy - dodaje Katarzyna Bobowska.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 mkw. i obejmuje 7 sal konferencyjnych. Obiekt wyróżnia nowoczesny design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu jest on często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.

Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung czy Unilever. - Współpracujemy z Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza już od dłuższego czasu i chętnie tu wracamy - mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska z Kraft Foods Polska. - Za każdym razem jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu obsługi oraz finalnego efektu. Pracownicy centrum służą pomocą we wszelkich kwestiach organizacyjnych i technicznych, błyskawicznie reagują nawet na najbardziej niespotykane prośby, dzięki czemu możemy być spokojni o profesjonalny przebieg spotkań, za które odpowiadamy przed przełożonymi - dodaje Kępińska-Sadowska

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11,6 tys. mkw. oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 tys. mkw.. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 tys. mkw. zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy. 

źródło: www.adgarplaza.pl