Po pięciu miesiącach działalności stołeczny hotel odnotowuje rosnącą liczbę rezerwacji dokonywanych przez klientów biznesowych. Jak informuje Georges Sampeur, prezes Grupy BB Hotels, ponad 80 proc. całości sprzedanych noclegów stanowią rezerwacje krajowe. Oobecnie obłożenie w obiekcie sięga 70-75 procent. Większość rezerwacji w hotelu dokonują biznesmeni, którzy przemieszczają się w obrębie kraju i szukają dobrej jakości hotelu w przystępnej cenie. Zlokalizowany w pobliżu lotniska dwugwiazdkowy hotel BB Warszawa-Okęcie oddaje do dyspozycji gości 154 pokoje wyposażone w łazienkę, biurko, płaski telewizor, TV satelitarną, wyciszane drzwi i okna oraz indywidualnie sterowaną klimatyzację. Pięciokondygnacyjny hotel jest w pełni klimatyzowany, na terenie całego budynku można też łączyć się z siecią internet. Śniadania w hotelu są serwowane w formie bufetu. Obiekt posiada własny parking dla gości. Dodatkowe informacje na temat oferty hotelu są udzielane pod numerem telefonu (22) 577 17 60 oraz mailowo: warszawa.okecie@hotelbb.com. źródło: www.hotelbb.com
