W tegorocznej VI edycji „Konkursu Jakości Usług Hoteli Polish Prestige Hotels Resorts”, Hotel Warszawianka Wellness SPA w Jachrance zajął I miejsce w kategorii usług dodatkowych.

Tym razem w „Konkursie Jakości Usług Hoteli Polish Prestige Hotels Resorts” udział wzięły 32 hotele należące do PPHR. Proponowana przez Hotel Warszawianka oferta związana z działalnością rekreacyjną i odnową biologiczną, została bardzo wysoko sklasyfikowana. Jury wyjątkowo dobrze oceniło bogaty wybór masaży i zabiegów pielęgnacyjnych w kompleksie hotelowym Wellness SPA. Sędziowie docenili również znakomitą ofertę Aqua Parku z kompleksem jacuzzi, hydromasaży, kaskad i biczy wodnych, saunami suchą i parową, brodzikiem dla dzieci, basenem sportowym, a także 90-metrową zjeżdżalnię z multimedialnymi efektami. W podsumowaniu wyróżniono również urozmaiconą propozycję rekreacyjną, obejmującą kręgielnię, bilard, korty tenisowe oraz salę do gry w squasha. Została także wymieniona jako dodatkowy atut hotelowa piaszczysta plaża nad Zalewem Zegrzyńskim oraz wypożyczalnia rowerów i sprzętu wodnego. Warszawianka Hotel Wellness SPA w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim to luksusowy kompleks hotelowo-konferencyjny z atrakcyjnym zapleczem rekreacyjnym, przygotowany  zarówno do obsługi grup zorganizowanych jak i gości indywidualnych. Do dyspozycji jest 19 wielofunkcyjnych sal konferencyjnych z naturalnym światłem, stwarzających gościom wiele możliwości organizacyjnych. Mogą one pomieścić od 15 do 850 uczestników. Wszystkie sale są klimatyzowane i profesjonalnie wyposażone. Badanie standardu jakości usług hoteli PPHR zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli. źródło: www.warszawianka.pl