Największy kompleks konferencyjny nad Zalewem Zegrzyńskim oddaje do dyspozycji organizatorów konferencji i imprez firmowych ponad 4,5 tys. mkw.przestrzeni konferencyjnej i wystawienniczej. W obiekcie mogą być organizowane kongresy, konferencje, wideokonferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, wystawy, eventy, bankiety a także pokazy samochodów.
Położony w zaciszu pięknego parku, w otoczeniu kompleksów leśnych w miejscowości Jachranka, ok. 35 km od centrum Warszawy i ok. 20 km od Portu Lotniczego Warszawa-Modlin, Windsor Palace Hotel Conference Center to idealne miejsce do urządzania konferencji i imprez plenerowych. Duża powierzchnia parku i bezpośredni dostęp do Zalewu Zegrzyńskiego stwarzają wiele możliwości aktywnego wypoczynku. Czterogwiazdkowy obiekt posiada 37 sal konferencyjnych i bankietowych, z których część ma możliwość modułowej konfiguracji. Największa sala konferencyjna przystosowana jest do organizacji konferencji z udziałem 700 osób. W pomieszczeniach mogą być również organizowane bankiety z udziałem 1000 osób lub coctail party nawet dla 1500 osób. Bogate zaplecze techniczne i multimedialne pomieszczeń daje możliwość organizowania w nich wideokonferencji, szkoleń z wykorzystaniem luster weneckich, a nawet pokazów samochodów. Sale konferencyjne posiadają dostęp do internetu i są standardowo wyposażone we flipchart z przyborami, ekran do prezentacji multimedialnych, stolik pod sprzęt, mikrofon bezprzewodowy z nagłośnieniem, telefon oraz stoły i krzesła. W zależności od potrzeb możliwe jest ustawienie przed salą konferencyjną recepcji, podłączenia sprzętu do systemu nagłaśniającego oraz wyposażenia sali w rzutnik folii. Za dodatkową opłatą personel obiektu udostępnia również projektor multimedialny, laptop, dodatkowy flipchart, stanowiska komputerowe, telewizor, odtwarzacz VHS lub DVD, dodatkowe oświetlenie, przyłącze 380 V oraz dodatkowe mikrofony bezprzewodowe. Na życzenie istnieje również możliwość instalacji sprzętu do tłumaczeń symultanicznych oraz innych urządzeń wskazanych przez organizatora. Do ekskluzywnych spotkań biznesowych obsługa hotelu poleca kameralne sale VIP oraz apartamenty o wysokim standardzie. Do dyspozycji organizatorów wydarzeń pozostaje również profesjonalny koordynator, który zadba o fachową obsługę i przygotowanie zaplecza technicznego dla odbywających się w hotelu kongresów, konferencji i szkoleń. Po całym dniu spędzonym na konferencji jej uczestnicy mogą zrelaksowac się w hotelowym Beauty Center SPA, gdzie znajdują się: jacuzzi bar w stylu hawaii, świat saun (z saunami fińską, parową i na podczerwień) oraz 6 gabinetów, w których można skorzystać z masaży, kąpieli wrażeń i zabiegów kosmetycznych. Dodatkową atrakcją jest podświetlane jacuzzi z dyszami do masażu refleksologicznego stóp oraz aromaterapii z masażem perełkowym. Ne terenie hotelu działają również restauracja, karczma i kawiarnia-bar "Five o'clock", oferująca duży wybór whisky, wódek i wielu innych alkoholi z całego świata. Dodatkowymi znajdującymi się w obiekcie atrakcjami są kręgielnia z dwoma torami do gry dla 20 osób oraz dyskoteka "Akwarium" z mogącym pomieścić do 100 osób parkietem tanecznym, "wodną ścianą" i trzema tzw. chillout rooms. Z myślą o osobach, które chcą spędzić czas na świeżym powietrzu, przygotowano specjalne miejsce na ognisko i grilla - w tego typu imprezach udział może wziąć od 100 do nawet 200 osób. Na specjalne życzenie obsługa hotelu organizuje dodatkowe atrakcje, takie jak koncerty, pokazy sztucznych ogni, wieczory tematyczne, kasyno, pokazy mody, cocktail party, survival, paintball, jazda na quadach i skuterach wodnych, rejsy statkiem, loty helikopterem, jazdy samochodami rajdowymi, terenowymi i opancerzonymi czy wyścigi radiowo sterowanych samochodów. W sumie hotel oddaje do dyspozycji gości 421 miejsc noclegowych w 178 klimatyzowanych i stylowo urządzonych pokojach typu single i double oraz apartamentach. Część pokoi została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dodatkowe informacje na temat oferty konferencyjnej hotelu można uzyskać pod numerem telefonu
oraz po przesłaniu e-maila na adres