Poznańskie centrum kongresowe ma nową osobę odpowiedzialną za relacje z klientami. Do obowiązków Magdaleny Hołowińskiej należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów, w szczególności stowarzyszeń krajowych i zagranicznych oraz współpraca z ICCA. 

Hołowińska jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz turystyki i rekreacji w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Posiada równiez tytuł magistra zarządzania destynacją turystyczną w University College Birmingham, ukończyła także Podyplomowe Studia Menedżerów Turystyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. 

Doświadczenie zawodowe w branży spotkań Magdalena Hołowińska zdobywała w Warsaw Convention Bureau, gdzie na stanowisku specjalisty ds. marketingu i sprzedaży odpowiadała za promocję Warszawy w kraju i zagranicą. Następnie była specjalistą ds. marketingu i sprzedaży w Zespole Pałacowym Galiny.

Poznań Congress Center to nowoczesne centrum kongresowe, składające się z 77 sal konferencyjnych. Pomieszczenia są wyposażone w najnowsze technologie i modułowy system przesuwnych ścian. W obiekcie można organizować zarówno spotkania biznesowych dla kilkunastu osób, aż po kongresy dla ponad 7 tys. uczestników.

źródło: www.mtp.pl