Już w kwietniu 2012 r. w stolicy pojawi się nowoczesne centrum konferencyjno-kongresowe wyposażone w technologie najnowszej generacji. W obiekcie powstającym w ramach kompleksu biurowo-usługowego Business Garden będzie można zorganizować konferencje nawet do 300 osób.

Jak informują przedstawiciele Sound Garden Conference, jego oferta będzie kierowana do klientów, którzy poszukują oryginalnych rozwiązań, aby profesjonalnie zorganizować konferencję, event, koncert, pokaz mody czy kameralne spotkanie biznesowe. Część konferencyjna znajdującego się przy ul. Żwirki i Wigury obiektu będzie składała się z 9 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ponad 600 mkw. Wszystkie sale  dzięki zastosowaniu nowoczesnego systemu będzie charakteryzować bardzo dobra akustyka. Pomieszczenia będzie można dowolnie konfigurować, dzięki czemu w jednym czasie możliwe będzie zarówno zorganizowanie zarówno konferencji i eventów z udziałem do 300 osób, jak również kameralnych spotkań biznesowych. Ponadto sale zostały wykonane zgodnie z najwyższymi europejskimi normami dźwiękoszczelności. Ich nazwy będą nawiązywały do świata muzyki, a znakiem rozpoznawczym piętra konferencyjnego będzie wielkoformatowa fotografia Królewskiej Orkiestry Symfonicznej przy Pałacu w Wilanowie, z którą Sound Garden ma współpracować przy wielu projektach. Największa sala Sound Garden Conference Center – Symphony - pomieści ponad 300 uczestników spotkania, a przystosowana m.in. do organizacji koncertów Opera - ponad 150. Wszystkie sale mają pełny dostęp do światła dziennego oraz możliwość urządzenia przerw kawowych podczas konferencji na świeżym powietrzu. Każda dysponuje pełnym wyposażeniem konferencyjnym, które – podobnie jak dostęp do szybkiego internet – wliczone jest w cenę wynajmu. Całe Sound Garden Conference Center jest przystosowane do organizacji w jednym czasie spotkań dla 800 osób. Dla poszukujących chwilowej alternatywy do tradycyjnej sali konferencyjnej centrum oferuje modernistyczną strefę relaksu w ogrodzie Sound Garden. Sound Garden Conference Center z racji specyfiki organizacji eventów czy konferencji nie będzie samoobsługowe. W obiekcie znajdzie się również taras z ogrodem, gdzie będzie można organizować różnorodne wydarzenia. O wszystkie aspekty organizacyjne oraz szczegóły dotyczące pobytu, cateringu i transportu uczestników eventu zadba osobisty doradca - konsjerż. Sound Garden Hotel będzie pierwszym muzycznym, samoobsługowym hotelem w Warszawie. W sumie w obiekcie znajdzie się 206 pokoi - w tym dwa przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - oraz pięć apartamentów.Rezerwacji będzie można dokonać, wykorzystując intuicyjną internetową lub mobilną aplikacją. Podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem internetu osoba rezerwująca otrzyma unikatowy kod. Po przybyciu do obiektu check-in kiosk wyda jej kartę do pokoju. Tam goście wykorzystując inteligentny pulpit będą mogli m.in. sterować oświetleniem, roletami, czy naładować własne urządzenia. Centrum dowodzenia stanowić będzie także telewizor z interaktywną telewizją i muzyką. Co istotne, cały obiekt zostanie objęty jest bezpłatnym dostępem do bezprzewodowego internetu. Założeniem projektantów była jak najwyższa jakość hotelowych łóżek, pościeli i ręczników. Standardowym wyposażeniem w pokojach są żelazko, deska do prasowania i suszarka. Co ciekawe, w obiekcie nie będzie też klasycznego wymeldowania - po zjedzeniu śniadania w strefie Grab Go gość hotelu będzie mógł po prostu z niego wyjść. Koncepcja samoobsługi w obiekcie zakłada bowiem zminimalizowanie czasu, jaki – w szczególności gość biznesowy – poświęca na realizację hotelowych procedur, oraz ceny. – Nasza oferta obejmuje wyłącznie usługi, których gość naprawdę potrzebuje. To do ich realizacji i jakości przykładamy największą wagę, oszczędzając na tym, co zbędne w prowadzeniu nowoczesnego hotelu. Projektanci wykorzystali każdy metr przestrzeni pokoju, aby gość miał wszystko na wyciągnięcie ręki – podkreśla Miłosz Stanisławski, dyrektor sprzedaży i marketingu. Innowacyjność Sound Garden Hotel i Sound Garden Conference Center to także koncept tematyczny, skupiający się na dźwięku i muzyce. Na każdym z pięciu hotelowych pięter będzie można posłuchać innego rodzaju muzyki. Co więcej gość sam zdecyduje, w jakim klimacie najbardziej lubi wypoczywać, wybierając pokój na piętrze jazz, pop, rock, nature sounds lub silence. Będąc w pokoju, będzie mógł wybrać spośród propozycji z danego gatunku i słuchać wyselekcjonowanych przez siebie przebojów. W lobby i na poziomie konferencyjnym dominował będzie styl lounge i klasyczny. Sound Garden Hotel jest przyjazny środowisku, co potwierdza m.in. certyfikat LEED przyznany kompleksowi Business Garden, którego część stanowi hotel. W projekcie obiektu zostały wykorzystane naturalne materiały – szkło i drewno, energooszczędne i naturalne oświetlenie, wdrożono instalacje oszczędzające wodę i ponownie wykorzystujące deszczówkę. – Jesteśmy pierwszym hotelem SMART w Warszawie – podkreśla Miłosz Stanisławski – Realizacja naszej koncepcji mieści się w hasłach: Saving time, Music-designed, Affordable, Responsible for environment, Trend-creating. Stworzyliśmy Sound Garden Hotel jako realizację nowego podejścia do biznesu hotelarskiego, z pasji do muzyki i nowatorskich rozwiązań oraz z dbałością o środowisko. źródło: www.soundgardenhotel.pl