Położony w cichej, zachodniej części Łodzi trzygwiazdkowy hotel wraz z działającą w nim restauracją to idealne miejsce w Łodzi na organizację konferencji, szkolenia, spotkania biznesowego czy imprezy integracyjnej.

Znajdująca się w części hotelowej obiektu sala konferencyjna o powierzchni 100 mkw. jest w stanie pomieścić od 10 do 50 osób. Pomieszczenie posiada dostęp do bezprzewodowego internetu. Z kolei sala konferencyjno–bankietowa o powierzchni 300 mkw. mieści do 160 uczestników spotkania. Oba pomieszczenia są wyposażone w projektor multimedialny, rzutnik do folii, flipchart, telewizor i nagłośnienie. Przerwy na kawę w zależności od liczby osób uczestniczących w szkoleniu mogą odbywać się w sali konferencyjnej lub w restauracji. Serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej Restauracja Yuca została założona w 1990 roku. Trzynaście lat później stała się ona integralną częścią trzygwiazdkowego hotelu. W roku 2012 wnętrza lokalu zostały wyremontowane. Obecnie restauracja posiada cztery klimatyzowane sale, w których mogą odbywać się imprezy integracyjne i okolicznościowe. Na duże wydarzenia, z udziałem do 400 osób, polecana jest sala dwupoziomowa, przy której znajduje się ogród, który jest udostępniany gościom podczas trwania imprezy. Do dyspozycji uczestników odbywających się w hotelu wydarzeń pozostają solarium, sauna, mini siłownia, a także bilard i piłkarzyki. W sezonie letnim przy hotelu czynny jest odkryty basen. Na zaplecze noclegowe obiektu składają się pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe oraz apartamenty z bezpłatnym dostępem do internetu. Dodatkowe informacje na temat oferty Hotelu i Restauracji Yuca można uzyskać pod numerem telefonu 42 634 71 15 oraz po przesłaniu e-maila na adres yuca@yuca.pl.